مدیرکل سیاسی استانداری ایلام:به زودی خانه احزاب ایلام راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 24 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ خیرالله گراونداظهار کرد:مجموعه استانداری و بویژه حوزه سیاسی استان نیز در این راستا تلاش دامنه داری را برای شناسایی مکانی به منظور استقرار نمایندگان احزاب و تشکل های استان آغاز کردند.  
 
امیدواریم با راه اندازی خانه احزاب ایلام شاهد عمق بخشیدن با فعالیت های سیاسی و صنفی احزاب و تشکل های صنفی در استان باشیم، چراکه معتقدیم هرچه بتوانیم مردم را به سمت و سوی کارهای گروهی و تشکیلاتی سوق دهیم، زمینه انتخاب افراد شایسته تر بویژه در زمان انتخابات های مختلف فراهم تر خواهد شد.
 
شکل گیری دولت تدبیر و امید رونق دوباره ای به فعالیت های سیاسی جریان های مختلف داد بطوریکه در طول فعالیت دولت یازدهم 12 مجوز فعالیت برای احزاب در ایلام صادر و کار صدور مجوز 2 تشکل سیاسی دیگر نیز در حال انجام است.
 
با تصویب قانون احزاب در 26 آبان ماه سال گذشته و ابلاغ آن در 27 اردیبهشت ماه سال جاری روند صدور مجوز احزاب به شکل سازماندهی شده تر در حال صدور است بطوریکه تنها در حدود 9 ماه گذشته در استان ایلام شاهد افزایش سه برابری صدور مجوز فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی بودیم.
 
 هم اکنون در این استان 37 حزب سیاسی دارای مجوز هستند که 19 حزب دارای گرایش اصولگرایی و 18 حزب نیز تفکر اصلاح طلبی دارند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار