شاپور پولادی؛
معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تونل قلاجه در ایام اربعین حسینی برای تردد زائران بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  شاپور پولادی در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: کار لاینینگ این تونل پایان پذیرفته و هم اکنون آماده آسفالت و روسازی است و تا اربعین پایان می پذیرد.

وی با اشاره چهار خطه کردن محور ایلام-مهران، اظهار داشت: پیمانکار در محدوده روستای مهدی آباد تا سه راهی ماربره  مشغول فعالیت است ولی به دلیل وجود ترانشه و کوه های مسیر و وجود تونل به اربعین امسال نخواهد رسید، همچنین از ماربره تا جندالله روسازی به اربعین نمی رسد ولی کار ابنیه و عملیات خاکی به اتمام رسیده است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی سه پد بالگرد در فواصل ۲۵ کیلومتری در مسیر ایلام به مهران و یک پد نیز در مسیر ملکشاهی به مهران در محدوده امامزاده پیرمحمد (ع) ایجاد می شود.

پولادی تاکید کرد: محدوده میدان ارغوان یکی از نقاطی بود که سال گذشته گره ترافیکی ایجاد کرد که هم اکنون احداث تقاطع غیر همسطح در این منطقه در حال پیگیری است که پیش از اربعین ۹۶ بهره برداری می شود.

وی ایجاد ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در پارکینگ اربعین و  آسفالت معابر اصلی این منطقه و ایجاد ۵۰ سرویس بهداشتی و ۵۰ دوش حمام در ترمینال برکت را از برنامه های حوزه زیرساختی استان در بحث اربعین عنوان کرد./م

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
جناب پولادی اگه کارشکنی های شما نبود زودتر افتتاح میشد .......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار