رئیس هیات کاراته استان ایلام از دعوت و حضور سه کاراته کای ایلامی در اردوی تیم های ملی خبر داد و گفت: یک کاراته کای پسر در رده سنی نوجوانان و 2 کاراته کای دختر نیز در رده سنی نوجوانان به این اردوها دعوت شده اند.
کد خبر: ۴۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 25 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کریمی راد اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی کاراته، 14 کاراته کای پسر را به سومین اردوی تمرینی تیم ملی رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات تدارکاتی بین المللی دعوت کرد که امیدرضا عباس زاده از ایلام نیز در میان دعوت شدگان قرار دارد.
 
وی افزود: عباس زاده باید از چهارم تا ششم مرداد خود را به مدیر فنی تیم ملی نوجوانان کشور در اردوی اردبیل معرفی کند.
 
کریمی راد یادآور شد: تیم منتخب کاراته بانوان استان ایلام نیز هفته گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید در استان سمنان موفق به کسب یک مدال نقره توسط نگین آلتونی در وزن 59- کیلوگرم شد که این ورزشکار نیز از سوی کادر فنی به دومین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سوئیس دعوت شد.
 
وی اضافه کرد: اسما کریمی راد کاراته کای ایلامی نیز در وزن 54- کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شده است.
 
رئیس هیات کاراته استان ایلام با بیان اینکه کاراته کاهای ایلامی افتخارات زیادی در این رشته ورزشی کسب کرده اند، گفت: تیم منتخب ایلام در مسابقات جام دوستی ملت ها که در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در کرمانشاه برگزار شد، 34 مدال طلا، 41 مدال نقره و 65 مدال برنز کسب کرد.
 
وی به درخشش ذبیح الله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی در مسابقات آسیایی اشاره کرد و افزود: این ورزشکار تاکنون بیش از 23 نشان (14 نشان طلا، 9 نشان طلای آسیایی و 2 نشان جهانی) از مسابقات مختلف کسب کرده و از افتخارات ورزش ایلام است.
 
به گزارش ایرنا، هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار