مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از آغاز تشکیل یگان ویژه حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در سال 92، بیش از 65 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۴۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 25 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: در دولت یازدهم با توجه به اهمیت حفظ حقوق بیت‌المال و اموال عمومی برای نخستین ‌بار در کشور یگان ویژه حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از اراضی ملی رفع تصرف شد.

به گفته وی، در چهار سال اخیر در مجموع 60 پرونده در زمینه رفع تصرف اراضی ملی در استان ایلام تشکیل شده است.


میرجعفریان تاکید کرد: با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره کل با تشکیل یگان حفاظت از اراضی، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفان تلاش کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نداده است.


وی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی ملی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.


مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از مردم این استان خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک، ابتدا استعلام های لازم از مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بگیرند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار