عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:بافتهای فرسوده شهری از طرف دولت با اهتمام ویژه باید پیگیری و بازسازی شود وشهرهای توسعه یافته باید به کمتر توسعه یافته تغییر کند.
کد خبر: ۴۶۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 25 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، سید جواد حسینی کیا امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معاون اول رئیس جمهور و در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: امروز روستائیان بدلیل هزینه تمام شده محصولات کشاورزی و عدم پرداخت به موقع مطالبات دولت در حال کوچ از روستاها هستند.

وی خاطرنشان کرد:استان کرمانشاه یک استان جنگ زده است که به همین دلیل رتبه اول بیکاری را در کشور دارد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیازمند بحث توسعه هستیم و باید ترتیبی اتخاذ شود که اسناد ملک و زمین کشاورزی به عنوان وثیقه بانکی پذیزفته و قابل قبول باشد.یح کرد

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال باید با نگاه خاص به کرمانشاه نگاه کرد لذا روستاهایی در شهرستان سنقر هستند که ساعت ۲ نصفه شب با تانکر آبرسانی برای انها انجام می شود لذا تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری و روستایی سنقر نیازمند مساعدت بیشتری است.

حسینی کیا ابراز داشت: مردم شهرستان سنقر در حوزه ارتباطات و ITبسیار تحت فشار هستند و  یک نقطه کور در بحث اینترنت و خطوط تلفن و ... بوده که نسبت به این موضوع بسیار گله مند هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار