رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به طراحی 40 اقدام فناورانه در سطح ناجا بویژه کلانتری ها و همچنین طراحی یک مرکز پایش گفت: در استان ایلام با تلاش های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایند سازی محیط کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده است.
کد خبر: ۴۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 27 July 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد شرفی در مراسم افتتاحیه پاسگاه انتظامی انجیره در شهرستان آبدانان روند الکترونیکی شدن اقدامات پلیس در سطح ناجا بویژه کلانتری ها و پاسگاه ها را مطلوب ارزیابی کرد.
 
وی اظهار کرد: در حال حاضر مراجعه کنندگان به کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی با ارسال پیامک از روند پیشرفت پرونده خود مطلع می شوند و از این طریق اقدامات صورت گرفته به آنها ابلاغ می شود.
 
سردار شرفی با اشاره به طراحی 40 اقدام فناورانه در سطح ناجا بویژه کلانتری ها و همچنین طراحی یک مرکز پایش افزود: در استان ایلام با تلاش های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایند سازی محیط کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده است.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا جمعیت و جغرافیا را دو مولفه قدرت کشورها دانست و یادآور شد: ایران اسلامی با وجود احاطه کامل و امنیت مطلوب در حوزه جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی کیفی و شایسته از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان می باشد .
 
وی تاکید کرد: اینکه برخی جرائم در استان بدست خود مردم و با وساطت معتمدان و ریش سفیدان حل و فصل می شود نشان دهنده بهره مندی پلیس استان از سرمایه های اجتماعی و انجام فعالیت های درون سازمانی است.
 
سردار شرفی گفت: مردمان این سرزمین در زمان جنگ با وجود اینکه مستقیم درگیر بودند سرزمین و کاشانه خود را رها نکرده و با اقتدار از آب و خاک خود محافظت کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با تاکید بر استفاده پلیس از ظرفیت های عظیم مردمی برای تامین امنیت اجتماعی پایدار، گزارشی از وضعیت امنیت استان و اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و احداث پاسگاه ها و کلانتری ها در جای جای استان ارائه کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار