مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: نخستین زایمان طبیعی و سزارین در بخش زایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی استان ایلام صورت گرفت و اولین نوزادان این بیمارستان به دنیا آمدند.
کد خبر: ۴۶۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 27 July 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر کریم لاله ماژین اظهار کرد: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نخستین نوزاد دختر و امروز نیز با انجام عمل سزارین دومین نوزاد با توجه به وضعیت مادر در این بیمارستان متولد شد.
 
وی افزود: این بیمارستان دارای بخش های مختلف مانند 2 اتاق عمل، 2 اتاق اختصاصی عمل زایمان طبیعی اختصاصی، 2 اتاق عمل سزارین، چهار تخت ویژه نوزادان ، 12 تخت ویژه مراقبت زنان و بخش های بستری زنان است.
 
لاله ماژین یادآور شد: این بیمارستان همچنین مجهز به بخش های عمومی، جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی و عمومی، آی سی یو، آزمایشگاه اتاق های عمل و زایشگاهی و دندانپزشکی است.
 
وی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان در ایلام باعث رفع بسیاری از مشکلات درمانی می شود، تاکید کرد: در حال حاضر این مرکز درمانی با 12 کارشناس مامایی آماده ارائه خدمات به مادران باردار در سه نوبت کاری است و تمام افراد تحت پوشش این بیمه درمانی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
 
وی گفت: از این پس این خدمات نه تنها از تراکم و تجمع این بیماران کم کرده است بلکه با ترویج زایمان طبیعی در تمایل مادران به عمل سزارین کاسته است.
 
به گزارش تابناک ایلام، بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است که همزمان با 6 بیمارستان دیگر به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری به مناسبت روز جانباز و روز جهانی کار و کارگر افتتاح شد.
 
بیمارستان شهدای زاگرس با برند بیمارستان میلاد تهران راه اندازی شده و تمامی تجهیزات، لوازم و مواد مصرفی آن مطابق برندهای مورد استفاده در بیمارستان میلاد تهران تهیه خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم صیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
آیا در بیمارستان شهدای زاگرس زایمان طبیعی بدون درد انجام میشود یا نه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار