سردار شرفی؛
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: نسل جوان امروز ادامه دهنده راه همان پدران و مادرانی می باشندکه با جان و مال خود برای اقتدار نظام و کشور تلاش کردند.
کد خبر: ۴۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 27 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار محمد شرفی در همایش بزرگ معتمدان پلیس در ایلام اظهار داشت: اگر یک زمانی دور ساختن مجرم از جامعه با استفاده از رویه های سلبی یکی از راه های پیشگیری بود امروز پیشگیری اجتماعی از مترقی ترین روش هایی است که در جامعه بایستی به کار گیری شود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه با دو نوع امنیت ذهنی و عینی مواجه هستیم گفت: امنیت ذهنی از نتیجه رفتارها و عمل صالح ما به دست می آید.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه به شاخص های عینی همانند طلاق، اعتیاد، فقر، بیکاری و... اشاره کرد و یادآور شد:اگر این شاخص ها در جامعه ای رشد پیدا کند امنیت عینی دچار خدشه می شود.
 
سردار شرفی  یادآور شد: اگر جرم در جامعه از نظر کیفی افزایش پیدا کند فاقد امنیت و اگر کاهش یابد دارای امنیت هستیم  واین مهم بدون استفاده از ظرفیت های عظیم مردم و معتمدان میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه برابر پایش شاخص های امنیتی، استان ایلام یکی از امن ترین استان های کشور است، تصریح کرد: اجرای احکام قضایی در استان نسبت به سایر استان ها بالاتر است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ در این استان آغاز و در سه راهی جندالله این استان نیز پایان یافت و ایران اسلامی هیچگاه ایثارگری های این مردم در دفاع از 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را از یاد نخواهد برد.


سردار شرفی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش مردم در کنار نیروی انتظامی مقتدر شاهد رشد بیش از پیش شاخص های امنیتی در استان ایلام باشیم. /م

 
کانال تلگرامی تابناک ایلام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار