پاسخ دفتر جلال میرزایی به حاشیه سازی های غیر منصفانه این روزهای فضای مجازی استان
نماینده استان ومجموعه فعال دفتر ایشان همواره بر نقد سازنده بعنوان راهکاری برای رفع نواقص کاری و تبدیل ضعف به قوت اعتقاد راستین داشته، اما اینکه برخی غیر منصفانه وعامدانه جای نقد وتخریب را جابجا و بر طبل تخریب وتضعیف بکوبند هم از انصاف به دور است وهم اینکه به نوعی پای گذاشتن بر اخلاق بعنوان حلقه گمشده این روزهای فضای مجازی ورسانه ای استان به حساب خواهد آمد.
کد خبر: ۴۶۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 28 July 2017

تابناک ایلام::قطعا مردم شریف استان ایلام بر این مهم اتفاق نظر دارند که یکی از مهمترین دلایل توسعه نیافتگی مستولی شده بر استان ایلام ،عدم بهره مندی استان از مهره های کلیدی در لایه های بالای قدرت، بمنظور نیل نگاه های توسعه ای مدیران ارشد به سمت استان وبالفعل سازی ظرفیت های بالقوه آن در طول سنوات گذشته بوده است.

هرچند در طول سالهای گذشته نوع نگاه متفاوت به جایگاه ووظیفه یک نماینده مجلس بعنوان وکیل مردم در انتقال مشکلات تلنبار شده مردم استان وضعف رایزنی با لایه های قدرت ،تنزل جایگاه نماینده در سطح یک کارگزار اداری وخلاصه نمودن وظیفه یک نماینده در حد اعطا وامهای بانکی کم مقدار ،کمکهای ناچیز مالی به نیازمندان و مکاتبات بی نتیجه در زمینه کاریابی مردم حوزه انتخابیه ،در هدر رفت فرصتهای طلایی در راستای معرفی کاستیها ونارسایی ها و فریاد نمودن دردهای مزمن استان را نیز نباید نادیده گرفت .

برهمگان مبرهن است تا زمانیکه نگاه های غیر حقیقی به جایگاه وظایف نمایندگان تغییر نکرده ومردم به اصل تفکیک قوا و تفکیک وظایف این سه رکن رکین نظام آگاهی نیافته و با علم وآگاهی به این اصل مهم نایل نشوند که جای نماینده مردم مجلس شورای اسلامی است و حضور وی در مراسم ختم وعروسی ونامه نگاری های بی نتیجه وپاسخ به تلفنهای یکایک مردم ، دردی از دردهای استان را دوا نمی کند،نمی توان به آینده استان چندان امیدوار ماند.

برهمین اساس درایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دکتر جلال میرزایی با علم به مشکلات فوق ،مسیری را انتخاب نمود که قطعا با یاری وهمراهی نخبگان وتلاش همگانی به مسیری ختم خواهد شد که خواست عامه مردم ونخبگان حوزه انتخابیه وصلاح استان در آن خواهد بود، موضوع مهمی که ایشان همواره در طول ایام تبلیغات انتخابات وحتی بعد ازآن بر آن تاکید داشته وآن را چراغ راه خود در طول 4سال وکالت مردم استان قرار خواهد داد . اما لازمه نیل به این هدف همراهی وتلاش نخبگان ،اهل فن ،اصحاب رسانه در راستای نهادینه شدن نگاه بهتر به جایگاه ،شان ووظایف نمایندگی و تعمیق آن در بین لایه های سنتی استان است.

پر واضح است نماینده پرکار استان در مجلس شورای اسلامی با بهره گیری از فرصتها و با تکیه بر ظرفیت پر مقدار خود تاکنون توانسته است بسیاری از گره های کور قرار گرفته در مسیر توسعه استان را با لابیگری ،دیدارها و رایزنی های مسمتر خود با وزار ،معاونین ومدیران ارشد کشوری باز نموده وهر روز که بگذرد آثار این خدمت و عمل نمودن به وظایف واقعی یک نماینده بر مردم استان روشنتر خواهدشد.

بدون شک اظهار نظرهای غیر منصفانه وشتاب زده عجین شده با بغض وکینه نمی تواند از نقش پررنگ جلال میرزایی نماینده اصلاح طلب ،عضو فعال،برجسته وتاثیرگذار فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جلب نظر مدیران ارشد دولت به نارساییهای استان کمترین تاثیری بگذارد و عداوتها و انتقامجویی های عده ای قلیل هرگز بر ملاقاتها وجلسات موثر با بیش از 18مقام تاثیر گذار ازجمله 5وزیر ،2 معاون رییس جمهور وبیش از 11معاون وزیر دریک هفته گذشته ، آنهم در راستای شناسندن دردهای استان وجلب اعتبارات ویژه سایه نخواهد افکند.

نماینده استان ومجموعه فعال دفتر ایشان همواره بر نقد سازنده بعنوان راهکاری برای رفع نواقص کاری و تبدیل ضعف به قوت اعتقاد راستین داشته، اما اینکه برخی غیر منصفانه وعامدانه جای نقد وتخریب را جابجا و بر طبل تخریب وتضعیف بکوبند هم از انصاف به دور است وهم اینکه به نوعی پای گذاشتن بر اخلاق بعنوان حلقه گمشده این روزهای فضای مجازی ورسانه ای استان به حساب خواهد آمد.

اینکه نماینده استان در طول هفته گذشته توانسته است در نشستی با معاون وزیر راه در امور زیرساختها به مشکل چندین ساله تونل قلاجه یا ایجاد کنار گذر شهرستان ایوان بعنوان خواسته به حق مردم شریف این شهرستان پایان دهد ،موضوعی نیست که عده ای خاص بتوانند بدلیل خارج نشدن از حال وهوای رقابتهای غیر منطقی بین قبیله ا ی آن هم با ادبیاتی غیرمعقول و برآمده از بغض وکینه برآن چشم بسته ودر عین دور شدن از انصاف ووجدان بر غیر واقعی بودن آن بدمند!

متاسفانه این روزها بروز برخی اختلاف نظرهای سیاسی درون خانوادگی در استان که آنهم با درایت سیاسی طرفین به نحو شایسته ای فروکش نمود ،بهانه ای شد تا عده ای که ماهها وبلکه سالها ،در هیچ جای سپهر سیاسی و مناسبات اجتماعی استان وحتی کوره دهاتهای آن به حساب نیامده و جایی برای عرض اندام نداشته اند ،به یکباره فضا را مناسب دیده وبا خروج از لاک عزلت ،فرصت را برای انتقامجویی و ریختن زهر کین وعداوت خویش مغتنم وبا خوش رقصی با حربه نخ نمای تخریب وتضعیف نماینده استان ، سعی بر ماهیگیری از آب گل آلود نمودند.

به هرحال به یمن فراگیر شدن رسانه های اجتماعی، مردم ما به سطحی از بینش وآگاهی رسیده اند که بخوبی سره را از ناسره و فرق بین کار خوب و عام پسند با شعارهای پوپولیستی را تشخیص می دهند . توصیه می شود این اندک دوستان هم به خود آمده وبا خروج از فضای رقابتهای ناصحیح ،در مسیر رفاقت قرار گرفته و به جای تخریب وتضعیف راه را برای توسعه استان وخدمت رسانی به مردمان نجیب آن باز نمایند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار