فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:به دنبال وقوع یک فقره قتل در بخش صالح آباد شهرستان مهران ، مأموران پلیس آگاهی قاتل را کمتر از ۲ روز در اهوار دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۷۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "نور علی یاری" اظهار داشت:به دنبال وقوع یک فقره قتل در روز یکشنبه مورخه پانزدهم مردادماه مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان با حضور در محل حادثه و شناسایی قاتل تلاش های گسترده ای را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس رد پای قاتل فراری در یکی از استان های همجوار به دست آمد که بلافاصله با اعزام اکیپ های ویژه و با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه متهم در شهر اهواز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه متهم به قتل انگیزه خود از ارتکاب این قتل فامیلی را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است گفت: پرونده ای در این راستا تشکیل و به همراه متهم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

گفتنی است ، ساعت ۲۱ یکشنبه مورخه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ فردی با استفاده از اسلحه شکاری غیر مجاز یکی از آشنایان خود  را در منطقه سربور صالح آباد به قتل رسانده و از محل متواری شده بود./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار