فرماندار پاوه گفت:رعایت اخلاق رسانه ای برای خبرنگاران و اصحاب رسانه مهم و ضروری رسانه امروز نیاز است که تخصصی باشد چرا که امروز هیچ کاری بدون داشتن علم و تخصص انجام نمی شود.
کد خبر: ۴۷۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 08 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از پاوه، پرویز ایده پور فرماندار پاوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام عرصه خبر شهید محمود صارمی،روز بزرگ خبرنگار(۱۷مرداد)را به کلیه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی،افزود:دقت،امانتداری،سرعت،علم و آگاهی وصحت در نوشتن را از ویژگی های خبرنگاران  است که وجود این ویژگی ها  اعتماد عمومی جامعه را جلب می کند وروز خبرنگار روز آگاهی بخشی و روشنگری است.

وی خاطر نشان کرد:در برنامه ریزی که تدوین کردیم با توجه به پتانسیل و توان منطقه امیدوارم صنعت توریسم و گردشگری را هم در بحث شهری و هم روستایی رونق دهیم که این امر نیاز به همراهی و همکاری خود مردم دارد.

وی به مسئله مرز اشاره کرد و گفت:کارها و اقداماتی در این خصوص انجام شده است که درآینده نزدیک به دنبال کوله بری پایدار و تغییراتی در شیوه آن هستیم که انجام خواهد شد.

در این نشست خبرنگاران مشکلات خود را از جمله:نداشتن بیمه،شغل و امنیت شغلی و لزوم حمایتهای قانونی،عدم داشتن محل کار برای پایگاه های خبری ،عدم حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران، نبود یک تشکل برای حمایت از خبرنگاران در پاوه  و….را مطرح کردند که آقای ایده پور قولهای مساعدی در این خصوص به خبرنگاران دادند.

در این نشست محمد هادی زامیاد از خبرگزاری ایرنا،،صهیب زربان از خبرگزاری تابناک،فرهاد صالحی از پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه،میلاد یوسفی از پایگاه خبری پاوه پرس،یاور ازکات از پایگاه خبری هزار ماسوله،زکریا رستمی از پایگاه خبری آوای باینگان،طیفور حاتمی از باشگاه خبرنگاران جوان،یاسر خالدی زاد از کرد پرس با اهدای لوح و هدایایی از آنها تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار