سردار یاری ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:همراهی خوب اصحاب رسانه استان در یک سال اخیر با مجموعه نیروی انتظامی استان قابل‌تقدیر بوده که نقش مهمی در موفقیت‌های این نیرو در انجام وظایف قانونی داشته است.
کد خبر: ۴۷۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 08 August 2017
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۴۰ درصد زائران اربعین ۹۶ از مرز مهران تردد می کنند.

به گزارش  تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: گروهک های تکفیری و تروریستی تلاش کردند در آستانه مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ۲۷ تیم را به کشور برای خرابکاری و انجام اعمال تروریستی وارد کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی ایلام یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب را گسترش آسیب های اجتماعی ذکر کرد و گفت: اشراف اطلاعاتی و تمرکز بر کانون های جرم از اولویت های پلیس در استان است.

یاری اضافه کرد:  ۱۴ ایستگاه پلیس در این مناطق به منظور اشراف بیشتر به تحرکات بزهکاران ایجاد شده است که شش مورد در مرکز استان است.

وی کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان و دستگیری ۵۶۶ نفر را از ادقامات پلیس استان در سال ۹۶ ذکر کرد.

یاری گفت: دو میلیون و ۲۳۰ هزار نفر پارسال در ایام اربعین از مرز مهران تردد کردند که امسال پبش بینی می شود ۴۰ درصد زائران از این مرز عبور کنند و در این ارتباط پارسال سه میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مرکز مونیتورینگ به منظور پایش تصویری مراسم اختصاص یافت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار