مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: خیران این شهرستان، در چهار ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 627 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی کمک کردند.
کد خبر: ۴۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 10 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حمید ایراندوست اظهار کرد: این کمک ها در سرفصل های صدقات، اکرام، ایتام، اطعام و سایر مناسبت ها است.
 
وی افزود: در بخش زکات نیز در چهار ماهه نخست امسال یک میلیارد و 270 میلیون ریال درآمد این نهاد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 426 درصد رشد داشته است.
 
ایراندوست با بیان اینکه 69 طرح اشتغالزایی با اعتبار 12 میلیارد ریال توسط این نهاد اجرا شده گفت: این طرح ها در بخش منابع امدادی شامل 29 طرح و در بخش منابع بانکی 40 طرح در زمینه دامداری، صنایع دستی و غیره بوده است.
 
وی یادآور شد: در حوزه فرهنگی با ایجاد 16 شبکه اجتماعی برای 450 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان 300 میلیون ریال اعتبار در زمینه غنی سازی اوقات فراغت در رشته های مهارت آموزی، احکام، عفاف، حجاب و برنامه های ورزشی هزینه شده است.
 
ایراندوست عنوان کرد: هم اکنون 140 نفر از ایتام این شهرستان از حمایت یک هزار و 100 حامی بهره مند هستند، همچنین 120 خانوار نیز در طرح محسنین مورد حمایت قرار دارند.
 
وی افزود: سال گذشته در طرح اکرام نیز پنج میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیران به افراد تحت حمایت این نهاد کمک شده است.
 
 پنج هزار و 726 نفر از جمعیت شهرستان 55 هزار نفری ایوان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند ، یک هزار و 921 خانوار نیز مستمری بگیر این نهاد هستند و 15 خانوار امسال از چرخه حمایت خارج و خودکفا شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار