تیم فوتبال نفت تهران از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از ساعت 20:45 دقیقه میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برد سه بر صفر یاران برانکو به پایان رسید.
کد خبر: ۴۷۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸ 10 August 2017
تیم فوتبال نفت تهران از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از ساعت20:45 دقیقه میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برد سه بر صفر یاران برانکو به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو که با شش امتیاز در رده دوم جدل جای دارند با ترکیب بیرانوند، محرمی،خلیل زاده، انصاری،ماهینی،کامیابی نیا،احمدزاده،مسلمان،امیری، علیپور و طارمی به میدان رفتند.
 
میلاد فراهانی،هاشم بیگ زاده،محسن بنگر،احمد ال نعمه،فرید محمدی زاده،علی زینالی،علی عزتی،فرشاد هاشمی،امیر احمد کامدار،مجتبی حقدوست،عیسی ال کثیر ترکیب تیم حمید درخشان در این دیدار را تشکیل می دهند.
 
نیمه اول و در دقیقهدقیقه 2 ارسال خطرناک انصاری با ضربه طارمی به بیرون رفت.دقیقه 6 شوت بازیکن نفت به بیرون رفت.دقیقه 7 ضربه آزاد نفتی ها مستقیم به بیرون رفت.دقیقه 14 ضربه آزاد ماهینی با اختلاف زیاد از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.دقیقه18 ارسال مسلمان با دخالت مدافع نفت به کرنر رفت.دقیقه 22 شوت بازیکن نفت به بیرون رفت.
 
دقیقه24 هواداران پرسپولیس یادو خاطره کاپیتان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 26 ضربه خطرناک آل کثیر با عکس العمل خوب بیرانوند به کرنر رفت. دقیقه 27 ارسال دیدنی  مسلمان با ضربه طارمی به بیرون رفت. دقیقه 31 ضربه طارمی با برخورد به فراهانی دور شد.دقیقه34 ضربه احمدزاده در موقعیتی خوب با اختلاف کمی به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.دقیقه 42 ضربه برگردان خلیل زاده به بیرون رفت. در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
 
نیمه اول ودر همان ابتدای بازی مهدی طارمی با پاس خوب مسلمان دروازه نفت وفراهانی را باز کرد. دقیقه 48 ضربه زینالی در دستان بیرانوند قرار گرفت.دقیقه 50 پاس طارمی در محوطه جریمه نفت با ضربه علیپور از کناردروازه فراهانی به بیرون رفت. دقیقه 60 فرشاد احمدزاده با یک شوت دیدنی توانست دروازه نفت را یاز کند. دقیقه 64 شوت دیدنی امیری از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.دقیقه 66 ضربه آزاد بازیکن نفت با دخالت مسلمان دور شد.دقیقه 77 ارسال احمدزاده در اختیار گلر نفت قرار گرفت.دقیقه 83 ضربه آزاد نفتی ها از جناح راست با شوت جعفری به بیرون رفت. دقیقه 87 ضربه سیامک نعمتی دراختیار میلاد فراهانی قرار گرفت. دقیقه88 پاس در عرض نعمتی با ضربه طارمی وارد دروازه نفت شد.دقیقه91 ضربه دیدنی بازیکن نفت دراختیار بیرانوند قرار گرفت. تا بازی با نتیجه سه یر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار