امام جمعه موقت بدره گفت : استخدام در ادارت تازه تاسیس بدره باید از نیروهای بومی و جوانان تحصیل کرده خود شهرستان باشد.
کد خبر: ۴۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 11 August 2017

امام جمعه موقت بدره گفت : استخدام در ادارت تازه تاسیس بدره باید از نیروهای بومی و جوانان تحصیل کرده خود شهرستان باشد.

به گزارش تابناک ایلام ،حجت الاسلام علی باقری در خطبه های نماز جمعه بدره اظهارکرد:مطالبه بسیاری از جوانان و تحصیل کرده های شهرستان برای استخدام و بکارگیری در ادارات این شهرستان کاملا بحق است که باید مورد توجه قرارگیرد.

وی درمورد دیگر مطالبات مردم شهرستان بدره گفت:گسترش فضاهای بازی برای کودکان در پارک ها و فضای سبز شهرو رسیدگی به وضعیت روستای تلخاب و پروژه انتقال آب از سد سیمره به زمین های کشاورزی از دیگرمطالبات مهم مردم شهرستان است.

امام جمعه موقت بدره با درخواست از کارکنان و مدیران دستگاه ها برای اجتناب از برخورد سیاسی گفت : باید در برخورد و مناسبات اداری ،از نگاه حزبی و سیاسی دوری شود وبرخوردهای جناحی از عملکرد مسئولان و پرسنل اداری حذف گردد.

وی با اشاره به شهادت محسن حججی و پخش فیلم از جانب داعش گفت :ترس درخون شیعه وجود نداردو دراین روزها که عملیات مشترک داعش و آمریکا علیه مدافعین حرم وسربازان ما انجام می شودعزم واراده انقلابی آنها استوارتر خواهد شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به نقش آمریکا و غرب در ایجاد داعش گفت : پس از شکست آمریکا در جنگ 33 روزه علیه حزب اله لبنان که در آن اسراییل نماد آمریکا و حزب اله نماد ایران بود آنها براین شدند تا بازوی خون رسان حزب اله را که سوریه و عراق بود قطع کنندو به ایجاد داعش اقدام کردند.

خطیب موقت این هفته بدره تاکید کرد:جلسات و ائتلاف های نمادین و نمایشی اروپاو آمریکاآشکار شده است و امروز با برملا شدن نقشه های آنها ،اقدام به برگزاری عملیات مشترک در سوریه می کنند.

وی به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد وبا درخواست از دولت جدید گفت:باید به بنگاه های کوچک وزود بازده توجه شده و با تدبیر دولت ،امید به این گارگا هها بازگردد.

حجت الاسلام باقری با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان وهمچنین روز مقاومت اسلامی گفت:مبارزات و اسلام خواهی شیعه و ملت ایران و پایمردی همیشگی آنان تا ریشه کنی آمریکا و هم پیمانان آن وجود خواهد داشت.

امام جمعه موقت بدره در موردضرورت دوستی با خدا در زندگی گفت:ریشه همه خوشبختی ها در دوستی با خدا و حب اوست وهمچنین ریشه همه مشکلات و ناکامی های زندگی در دورشدن از یاد خداست وجوانان نبایدفریب رسانه ها و تبلیغات خارجی را بخورند چرا که آنچه که آنها دارند خوشی و شادی واقعی نیست .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار