فرماندار بدره؛
فرماندار بدره گفت: با عنایت به اینکه سال 96 در مجموع 115 میلیارد و 182 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی و درآمدهای نفت و گاز به شهرستان بدره اختصاص پیدا کرده است، امسال حدود 200 میلیارد ریال برای توسعه این منطقه هزینه می شود.
کد خبر: ۴۷۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 12 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مرادحاصلی با اشاره به افزایش هفت برابری اعتبارات حاصل از منابع نفت و گاز این شهرستان در سال جاری گفت: بر اساس جدول توزیع اعتبارات ماده 180 امسال 82 میلیارد و 677 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافته است.
 
 وی  این اعتبار در سرفصل های حمل و نقل ، منابع آب ، کشاورزی ، بهداشت، آموزش و پرورش و خدمات شهری ، روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به روند جاری در شهرستان و توجه به استقرار ادارات و ارائه مطلوب خدمات به شهروندان ، اعتبارات خوبی به بدره اختصاص پیدا کرده که نویدبخش آینده روشن این شهرستان است.
 
فرماندار بدره اضافه کرد: با عنایت به اینکه سال 96 در مجموع 115 میلیارد و 182 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی و درآمدهای نفت و گاز به شهرستان بدره اختصاص پیدا کرده است، امسال حدود 200 میلیارد ریال برای توسعه این منطقه هزینه می شود.
 
مراد حاصلی یادآور شد: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشد 100 درصد داشته است که می تواند برای پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان موثر باشد.
 
وی ادامه داد: اعتبارات حاصل از منابع گاز و نفت شهرستان سال گذشته 10 میلیارد و 510 میلیون ریال بود که این اعتبار در سال جاری با رشد هفت برابری به 69 میلیارد و 395 میلیون ریال رسیده است و اعتبارات تملک دارایی شهرستان نیز از 44 میلیارد و 990 میلیون ریال در سال 95 به 45 میلیارد و 787 میلیون ریال در سال 96 افزایش یافته است.
 
فرماندار بدره با مهم ارزیابی کردن طرح های در دست اقدام گفت: اشتغال و مهاجرت از شاخص های مهم مورد توجه کمیته برنامه ریزی شهرستان بوده اند و مهمترین اهدافی که در این کمیته به دنبال آن هستیم توجه به اشتغال ، جلوگیری از مهاجرت ، گسترش امکانات در بخش های کشاورزی و دامپروری ، توسعه راه ها ، امور آموزشی و فرهنگی و بحث بهداشت و درمان است.
 
شهرستان بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای چهار هزار و 311 خانوار و 15 هزار و 614 نفر جمعیت است که از این تعداد چهار هزار و 278 نفر در مناطق شهری و 11 هزار و 336 نفر نیز در روستاها زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار