رئیس هیات کونگ ‌فو استان ایلام از دعوت کونگ فو کار ایلامی به تیم ملی این رشته رزمی برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 12 August 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ عادل شاه کرم  اظهار کرد: فرید اشنودی که در آخرین اردوی تیم ملی کونگ فو حضور داشت در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان توانست مقام اول وزن 54- کیلوگرم کشور را به خود اختصاص دهد و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا را بدست آورد .
 
وی افزود: همچنین خانم ها افروز رماوندی در وزن هفتم بزرگسالان و کژال بختیاری در وزن اول در اولین اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند و خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند.
 
شاه کرم یادآور شد: آقایان محمدصادق شعبانی در وزن دوم، امیرحسین عطایی فر در وزن چهارم و سید سجاد موسوی نیز در وزن نهم بزرگسالان در اولین اردوی تیم ملی حضور دارند و در صورت کسب مقام و انتخاب در این اردو تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی خواهند کرد.
وی به موفقیت هر ساله ورزشکاران کونگ فو استان اشاره کرد و گفت: این هیات هر ساله مقام های قهرمانی بسیاری در مسابقات ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی کسب می کند و امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش آنها در مسابقات جانی و آسیایی در 2 بخش آقایان و خانم ها باشیم.
 
شاه کرم با بیان اینکه این هیات از نظر امکانات و تجهیزات مشکل خاصی ندارد، یادآور شد: خوشبختانه این رشته ورزشی دارای خانه کونگ فو با تجهیزات کامل است و ورزشکاران نیز با فعالیت خود رونق خاصی در این سالن ایجاد کرده اند.
 
ورزشکاران کونگ فو کار ایلامی تاکنون 2 مدال جهان توسط محمدصادق شعبانی و قاسم شاه کرم، طلای جهان توسط کژال بختیاری و مدال نقره مسابقات جهان اسلام توسط کوروش هومانی کسب کرده اند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار