جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اجرای ۴۵۰ ویژه ‌برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف این استان خبر داد .
کد خبر: ۴۷۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 17 August 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی اظهار کرد: شعار محوری امسال «من انقلابی هستم» بوده که برگرفته از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است .

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس صرفاً نباید به سپاه و نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در استان ختم شود، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در هفته دفاع مقدس پای‌کار نیستند و باید ترتیبی اتخاذ شود که برنامه‌های متنوع فرهنگی به همکاری دستگاه‌های اجرای استان با محوریت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شود .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اجرای 450 نوع برنامه در هفته دفاع مقدس در این استان، اضافه کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروی‌های مسلح حاضر در استان که نماد اقتدار نیروی‌های مسلح است در مرکز استان به‌ طور با شکوهی برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اقتدار نیروهای مسلح را نشانه گرفته‌اند، گفت: نیروی‌های مسلح همواره با اتحاد و انسجام و تقویت بنیه دفاعی از اقتدار لازم برخوردار بوده و اجازه کوچک‌ترین تحرکی به دشمنان ملت، انقلاب و نظام اسلامی نخواهند داد .

شاکرمی با بیان اینکه هرسال بازسازی یک عملیات که در محدود جغرافیای استان برگزارشده در دستور کار قرار داشت، ابراز کرد: امسال با توجه به اینکه بخش از عملیات فتح‌المبین در محدوده جغرافیای استان ایلام بوده و نیروهای استان در قالب گردان در این عملیات حضور داشتند، این عملیات به مدت سه روز در ایام هفته دفاع مقدس در پارک تفریحی چغاسبز بازسازی خواهد شد .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: تلاش ما این است که هفته دفاع مقدس به تمام مردم تعمیم داده شود و همه‌گیر باشد و این فرهنگ دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم به ‌ویژه نسل جوان انتقال داده شود .

وی در پایان تصریح کرد: در سال جاری نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 4 هزار نفر از خانواده‌ای رزمندگان دوران دفاع مقدس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار