مهدی اکبری دهبالایی:
مدیر پایگاه انتقال خون استان ایلام گفت:در ایام اربعین با توجه خیل عظیم زائران و تردد آن‌ها در مرز مهران 8 استان معین و بخصوص استان‌های هم‌مرز با استان ایلام آماده هرگونه پشتیبانی خونی هستند و به‌ محض نیاز به فراورده خونی سریعاً خون مورد نیاز را انتقال می‌دهند.
کد خبر: ۴۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 19 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر مهدی اکبری دهبالایی اظهار کرد: در ایام اربعین با توجه خیل عظیم زائران و تردد آن‌ها در مرز مهران 8 استان معین و بخصوص استان‌های هم‌مرز با استان ایلام آماده هرگونه پشتیبانی خونی هستند و به‌ محض نیاز به فراورده خونی سریعاً خون مورد نیاز را انتقال می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه به‌ هیچ‌ عنوان در مرز مهران و در ایام اربعین از زائران خون‌گیری صورت نمی‌گیرد، افزود: در مرز مهران پایگاه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به زائران دایر می‌کنیم اما خون‌گیری صورت نمی‌گیرد.
 
اکبری دهبالایی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت زائران بسیار مهم است و خون‌گیری از زائران در این ایام اصلاً به صلاح نیست لذا انتقال خون هم این کار را انجام نمی‌دهد.
 
مدیر پایگاه انتقال خون استان ایلام با تأکید بر اینکه مراکز درمانی مسیر تردد زائران ازجمله بیمارستان سرابله، مهران، ایلام و ایوان در اولویت توجه خونی است، گفت: در ایام اربعین مشکلی در خون‌رسانی به زائران نداریم./م
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار