درحالیکه شهردار سابق ایلام از آمادگی کامل شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم شهری خبر داده وحتی عنوان کرده اند که از 85میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح مبلغ 40میلیارد ریال آن تامین شده است ،چرا این طرح اثر گذار در کاهش ترافیک شهرایلام باید به تعویق بیافتد؟
کد خبر: ۴۸۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 26 August 2017

هفته دولت آغاز شده است و هرساله به روال یک برنامه همیشگی ، برای اینکه مردم در جریان عملکرد دولت قرار بگیرند، برنامه هایی نظیر مصاحبه رسانه ای مسئولین ،ارایه گزارش عملکرد ومهمترین بخش آن افتتاح وکلنگ زنی طرحهای مختلف در نظر گرفته می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛در هفته دولت امسال هم که از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است ،لیستی از برنامه و طرحهای آماده افتتاح یا کلنگ زنی بر روی صفحه رسانه های دیجیتال دولت و بنر های تبلیغاتی سطح شهر نقش بست .یکی از این طرحهای مهم والبته مورد مطالبه مردم شهر ایلام ،احداث رو گذر زیرگذر درتقاطع رسالت -خیابان آیت الله حیدری این شهر است.

اتفاقا در برنامه های اولین روز از هفته دولت،کلنگ زنی این طرح مهم ومورد نیاز شهر ایلام لحاظ و قرار بود ساعت 15همانروز با حضور استاندار ومسئولین شهرستان کلنگ زنی شود.اما در آنی آنهم بدلایلی نامعلوم ،نام این پروژه از لیست طرحهای آماده برای کلنگ زنی محوشد!.

درحالیکه شهردار سابق ایلام از آمادگی کامل شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم شهری خبر داده وحتی عنوان کرده اند؛ از 85میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح، مبلغ 40میلیارد ریال آن نیز تامین شده است ،چرا این طرح اثر گذار در کاهش ترافیک شهرایلام باید به تعویق بیافتد؟سوالیست که مسئولین شهری وشورای شهر باید پاسخگوی آن باشند.

این درحالیست با استناد به سخنان شهردار سابق این شهر ، انجام مطالعات ،نقشه برداری وامورات مشاوره ای فنی این طرح به پایان رسیده و تاکنون مبلغ 790میلیون ریال صرف مطالعه وآماده سازی آن شده است .

به هرحال ،برآیند این اقدام یکباره تصمیم گیران در تعویق اجرای این طرح، دو موضوع را به اذهان متبادر می کند ؛ اول اینکه استارت این کار بزرگ بعنوان نقطه عطفی در کارنامه شهردار سابق ،غیر فنی وغیر منطقی بودن برکناری وی را پررنگ نماید .دوم اینکه اعضای جدید وشهردار انتخابی ، آغاز وپایان این طرح بزرگ و چشمگیر را در کارنامه عملکرد خود وبنام خود تمام کنند.

به هرتقدیر آنچه که برای شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است ،انجام این کار بزرگ درراستای کاهش دغدغه ها ومشکلات ترافیکی شهر ایلام بوده واینکه بنام چه کسی تمام شود در درجه های بعدی اهمیت قرار داشته که دراصل موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. بنابراین لازم است ،اعضای جدید شورای شهر از همین ابتدای راه ،منافع شهروشهروندان را فدای منافع زودگذر باندی نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار