امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا ایلام جای تاخت و تاز طرفداران فتنه 88 نیست و ما هم در برابر آنها ساکت نخواهیم نشست.
کد خبر: ۴۹۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 08 September 2017

آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: استاندار آینده  ایلام باید به دور از افراطی‌گری سیاسی در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارد.

به گزارش تابناک ایلام ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استاندار آینده ایلام باید به عاملان فتنه 88 و اصلاح طلبان افراطی هیچ وابستگی  نداشته باشد.

وی افزود استاندار و مدیر ارشد دولت در ایلام باید به دور از گروه گرایی‌ها و گرایش‌های  تند سیاسی، در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و رفع مشکلات اقتصادی مردم و آبادانی وعمران استان محروم ایلام انتخاب شوند

امام جمعه ایلام ضمن تشکر از توجه ویژه وزیر کشور به استان ایلام تصریح کرد: شخص وزیر کشور در رفع مشکلات استان به ویژه در ایام اربعین قدم‌های بلندی برداشته‌اند.

لطفی تاکید کرد: اگر وزیر کشور تصمیم بر جابجایی مدیریت ارشد استان (استاندار) دارند باید از افراد کارآمد استفاده کند چون خبرها حکایت از این دارد که سکاندار مدیریت  ارشد استان ایلام به کسانی واگذار می‌شود که در فتنه 88 حضور فعال و در آشوب‌های خیابانی در کنار سران فتنه حضور داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا ایلام جای تاخت و تاز طرفداران فتنه 88 نیست و ما هم در برابر آنها ساکت نخواهیم نشست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار