مروارید تکذیب کرد؛
از این موضوع که بگذریم امروز مطلبی به قلم یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام بار دیگر مسیر گفتگوهای متداول مجازی را به سمت تغییر استانداری ایلام تغییر داد . اما مطلب منتشره در خصوص تعیین استاندار ایلام حاوی دونکته جدید و کاملا متفاوت با اخبار منتتشره روز گذشته دررسانه ها وکاناهای تلگرامی بود.
کد خبر: ۴۹۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 09 September 2017

این روزها موضوع تغییر استانداری ایلام به سوژه خاص رسانه ها وشبکه های مجازی مبدل شده است ،این درحالیست به خودی خود موضوع تغییر محمدرضا مروارید استاندار کنونی ایلام وگمانه زنی برای تعیین جانشین ایشان، از سویی نگرانی هواداران وطرفداران ایشان را بدنبال داشته واز سویی دیگر دور خیز برخی از سیاسیون ومدعیان بمنظور تصاحب کرسی استانداری ایلام را درپی داشته است .

به گزارش تابناک ایلام ؛روز گذشته موضوع معرفی "حجت اسماعیلی "بعنوان استانداری از سوی "جلال میرزایی" در فضای مجازی وحقیقی استان حسابی خبر ساز شد و واکنش های متفاوتی را از سوی سیاسیون وحتی جریان اصلاح طلب استان بدنبال داشت . این درحالیست نگرانی از استاندار شدن این چهره کهنه کار اصلاحاتی استان ،از سوی برخی جریانات سنتی اصولگرایی و نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام مهمترین واکنش به این خبر بود.

از این موضوع که بگذریم ،امروز مطلبی به قلم یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام درفضای مجازی ، بار دیگر مسیر گفتگوهای متداول مجازی را به سمت تغییر استانداری ایلام تغییر داد . مطلب منتشره در خصوص تعیین استاندار ایلام ،حاوی دونکته جدید و کاملا متفاوت با اخبار منتشره روز گذشته دررسانه ها وکانالهای تلگرامی بود.

نکته اول اینکه ،دراین مطلب به صراحت عنوان شده که" حجت اسماعیلی" گزینه مورد حمایت ومعرفی شده از سوی "محمدرضا مروارید" استاندار ایلام بوده است .نکته دوم هم اینکه آقای اسماعیل رستمی مشاور استاندار ایلام نیز رزومه خود را برای استاندار شدن به وزارت کشور ارایه داده است.

گرچه در سیستمهای سیاسی و اداری تغییر یک امر متداول وطبیعی به حساب می آید و یک مدیر حتی اگر چندین دوره بر مسند قدرت باقی بماند باید یک روزی برای تغییر وجابجایی آماده باشد وازاین حیث هیچ مدیری نباید نگران رفتن خود باشد ،به قول معروف " هر آمدنی را رفتنی است". اما دامن زدن همیشگی به این موضوع وانتشار اخبار ضد ونقیض از منابع غیر موثق وهمچنین اخبار ناصحیح وگاها نیز تخریب وتضعیف جایگاه افراد ونخبگان نه تنها مفید واقع نخواهد شد ،بلکه منافع استان ومردم آن را به خطر می اندازد.

برهمین اساس خبرنگار ما بمنظور روشن شدن موضوع را از استاندارایلام جویا شد. محمدرضا مروارید با رد اظهارات فوق گفت : بطور قاطع موضوع ارایه روزمه توسط اسماعیل رستمی به وزارت کشور بمنظور تصاحب سکان استانداری ایلام را تکذیب می کنم.

مروارید در خصوص موضوع حمایت ایشان از حجت اسماعیلی نیز اظهار کرد:اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. حتی بصورت ضمنی به این موضوع اشاره ای نکرده ام. در جلسه ای که چند وقت پیش با جمعی از دوستان در تهران داشتیم ،درخصوص تغییرات استانداری بحث وبررسی شد وبنده نیز به صراحت اعلام کردم ؛فعلا در خصوص تغییرات با من صحبتی نشده است .اما بهتراست از بین افراد توانمند وباسابقه استان گزینه هایی را در آستین داشته باشید . ولی من درخصوص استاندار شدن آقای اسماعیلی هیچگونه اظهارنظری نکرده ام.

اما در خصوص خبر منتشره در خصوص معرفی اسماعیلی توسط جلال میرزایی واقعیت امر این است که این نماینده با رایزنی با هردو نماینده استان درمجلس شورای اسلامی بیان داشته اند که چنانچه بنا بر جابجایی استاندار ایلام باشد ،باید آمادگی لازم برای معرفی گزینه کارآمد وتوانمند بومی داشته باشیم.

برهمین اساس میرزایی فردی که فعلا نام بردن از وی به صلاح نمی باشد را به آقای امینی دیگر نماینده حوزه شمالی معرفی می کند ،اما آقای امینی به ایشان اعلام می کنند؛ باتوجه به سفارش برخی از نزدیکان ایشان بواسطه رابطه سببی با آقای حجت اسماعیلی ،بهتر است نام اسماعیلی نیز به عنوان گزینه دوم در نامه گنجانده شود . میرزایی پس از امضا ،نامه را به امینی تحویل داده که متعاقب آن خبر روز گذشته وموضوع نامه آقای میرزایی رسانه ای شد.

شایان ذکر است بدنبال کسب نظر از آقای "شادمهر کاظم زاده" در خصوص گزینه های اعلام شده ،ایشان اعلام می کنند که موضع من حمایت از آقای مروارید است ،نظر خود را پس از اعلام قطعی تغییر اعلام می کنم.

لازم به توضیح است ،در خصوص موضوع استاندار شدن حجت اسماعیلی ،آقای دکتر عادل آذر چندین بار با افرادی در وزارت کشور از جمله آقای مقیمی بحث وتبادل  نظر نموده و طرح موضوع  مصاحبه آقای اسماعیلی نیز بخاطر این رفت وآمدها وبحث وتبادل نظرها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار