حسین کلانتری؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: استان لرستان به عنوان معین استان ایلام در اربعین همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 10 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "حسین کلانتری" اظهار کرد: نیازمندی هایی در بخش های مختلف با مسئولان استان لرستان مطرح شد چون که تردد زائران بحث استانی نیست بلکه ملی است .
 
وی گفت: همه باید کمک کنند استان های همجوار همچون لرستان که به عنوان استان معین انتخاب شد، بسترهای لازم برای حمایت و کمک های آن ها فراهم شده و ماموریت های لازم به دستگاه های اجرایی داده شده است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: جلسات مشترک با مسئولان دو استان ادامه خواهد یافت و به مسئولان استان ایلام قول دادند که سریع تر به "مهران" منتقل شوند تا قبل از اربعین امسال امکانات مناسبی فراهم شود.
 
کلانتری ادامه داد: یکی از سیاست هایی که پیگیری می کنیم مشارکت بخش خصوصی است و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند که بازار و رستوران های شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند.
 
وی تاکید کرد:کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند و با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچ کس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز را ندارد.
 
خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: افتخار داریم به عنوان همسایه استان ایلام در بحث تردد زائران خدماتی را به استان ایلام ارائه دهیم.
 
وی اظهار کرد: هر جا که استان ایلام نیاز به کمک داشته باشد، در خدمت عزیزان ایلامی هستیم و همه دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی در تلاش هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار