سید کمال الدین میرجعفریان؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت : بیش از 18 هزار و 122 واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای سه جانبه و 2 جانبه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و کمتر از آن استان ایلام احداث شده است.
کد خبر: ۴۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 10 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: از این تعداد واحدهای مسکن مهر تاکنون 14 هزار و 899 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و 3 هزار و 234 واحد نیز باقیمانده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیشترین واحدهای فاقد متقاضی را مربوط به شهرستان دهلران (شهر موسیان) و چند نقطه دیگر در سطح استان اعلام کرد و یادآور شد: از زمان اعلام واگذاری آزاد واحدهای مسکن در شهرستان دهلران و بخشی از واحدهای شهرستان دره شهر با وجود تلاش دولت برای به سرانجام رساندن این منازل، هنوز مشکلات آنها پا برجاست و مردم تمایلی برای خرید این واحدها ندارند.
 
میرجعفریان از اعطای تسهیلات 300 میلیون ریالی برای واگذاری این واحدها خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام تمایل متقاضیان برای خرید این واحدها، مشکل واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.
 
وی گفت: هم اکنون و با پیگیری های که در سطح استان انجام شده، کلیه زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، گاز و آسفالت معابر در کلیه واحدهای مسکن مهر ایلام در حال انجام است.

میرجعفریان اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد پرونده ساخت و سازهای مسکن مهر در این استان تا پایان امسال بسته و این مسکن ها به متقاضیان تحویل داده شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار