اخبار پلیس استان؛
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و حفظ اقتدار، امنیت مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان را برای حضور با شکوه مردم تأمین خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 11 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "حمید فتاحی"  گفت: پلیس با برخورداری از توان رزمی وتجهیزاتی بسیار مطلوب ازهم اکنون اقدا م به برنامه ریزی جهت حضور تیم های عملیاتی پلیس در سطح شهرستان برای تأمین امنیت مراسمات عزاداری ماه محرم  کرده است.

وی افزود: نیروهای پلیس،  تمامی تکایا، مساجد و محل برگزاری مراسمات عزاداری را تحت پوشش عملیاتی خود قرار داده و بدین منظور برای استقرار تیم های ثابت و نیز گشت های پیاده و خودرویی برنامه ریزی دقیق و منظم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  با تأکید بر توان واقتدار پلیس یادآور شد: پلیس از اقتدار و توان اطلاعاتی بالایی برخوردار بوده وکاملاً به منطقه اشرافیت داشته و اجازه هیچگونه حرکتی به بدخواهان و دشمنان اسلام نخواهد .

وی با اشاره به حرکت کاروانهای عزاداری در ایام دهه اول محرم و نیز اربعین حسینی(ع) در سطح شهر تأکید کرد: از مسئولان و هیئت امنای هیئت های عزاداری تقاضا می کنیم  جهت حفظ امنیت و نظم مراسمات با پلیس همانند سنوات گذشته همکاری لازم را بعمل آورند.

سرهنگ فتاحی در پایان ماه محرم را یادآور حماسه های سالار شهیدان و پیروان راستین ایشان خواند وگفت:قیام امام حسین(ع) الگو ورمز تداوم وپیروزی این مرز وبوم بوده  و پلیس همواره خودرا سرباز ولایت وخادم ملت دانسته وانشألله بتوانیم از پیروان راستین آن امام همام محسوب شویم.  


سارقان آهن الات کارگاه جاده ایلام-صالح آباد دستگیر شدند

جانشین انتظامي شهرستان مهران از دستگيري دو نفرسارق حرفه ای آهن الات در  اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "صفرعلی کرمی " ، با اعلام  اين خبر گفت: پس از تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و  اطلاع ازسرقت آهن آلات توسط سارقان درکارگاه جاده ای ایلام-صالح اباد ،بلافاصله ماموران کلانتری بخش صالح آباد درمحل حاضر  و موضوع به طور ویژه دردستورکار آنان قرارگرفت.

وي افزود:مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه و همکاری مسئولان کارگاه باپلیس،رد پای سارقان حرفه ای دراین پرونده بازشد.       
        
جانشین انتظامي شهرستان مهران یادآور شد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس ، سارقان درکارگاه  شناسایی وتحت نظرقرارگرفتند.

وی گفت:در یک عملیات موفق ،پلیس دو سارق را در کارگاه دستگیر و اموالی را که با یک دستگاه وانت به سرقت برده بودند، کشف و به مدیر کارگاه تحویل و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ  انتقال داده شد.

جانشین انتظامی شهرستان درپایان رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد وگفت:درصورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریتهای پلیس 110تماس بگیرند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار