رئیس هیات تکواندو استان ایلام گفت: جابر یاسمی تکواندوکار نوجوان ایلامی در مسابقات بین المللی تکواندو کشور مالزی که با حضور50 کشور برگزار شد مدال طلا را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 11 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید سعداله نبوی نژاد با اشاره به اینکه این رقابت ها با شرکت 500 تکواندوکار از 50 کشور برگزار شد، اظهار کرد: جابر یاسمی نماینده ایران با درخشش در مقابل ورزشکاران کشورهای کره، تایلند، اردن، مالزی و پشت سرگذاشتن دارنده مدال برنز جهان از کشور لبنان علاوه بر کسب مدال طلا بعنوان ستاره تکنیک مسابقات معرفی شد.

وی افزود: ورزش ایلام در رشته های مختلف همیشه حرف های بسیاری برای گفتن داشته و با وجود کمبودها و نبود اعتبار افتخارآفرینی های بسیاری در سطح ملی و بین المللی و حتی جهانی داشته است و این مشکلات انگیزه ورزشکاران را کاهش نداده است.

نبوی نژاد یادآور شد: در حال حاضر نیز خانم حدیث زرگوشیان در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان افتخار حضور در تیم ملی را دارد و اولین ملی پوش ایلامی در رشته ورزشی تکواندو است.

وی ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه مسئولان و فراهم کردن امکانات و تخصیص اعتبارات به هیات ها شاهد توسعه ورزش ایلام در عرصه های مختلف باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار