سرهنگ رضا همتی زاده؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش تصادفات در روزهای پایانی طرح تابستان خبر داد و گفت: متاسفانه تصادفات منجر به جرح و فوت ناشی از عجله و شتاب بی مورد رانندگان در جاده ها می باشد.
کد خبر: ۴۹۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 12 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: به طور کلی خطاهای انسانی از مهمترین عامل تصادفات و تلفات جاده ای به شمار می رود و تنها راه جلوگیری از آن رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جاده  است.
 
وی با اشاره به اینکه یکنواختی و پر پیچ و خم بودن جاده های  کوهستانی در تصادفات بی تاثیر نیست گفت:رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از هرگونه سبقت ، سرعت غیرمجاز ، انحراف به چپ  در جاده ها خودداری نمایند.
 
سرهنگ رضا همتی تصریح کرد: در روز های پایانی طرح تابستانی می باشیم انشاالله با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان عزیزانمان را حفظ کنیم و در اثر بی احتیاطی شاهد از بین رفتن آنها در جلوی چشمانمان که جز پشیمانی و غم و قصه  چیز دیگری را به دنبال ندارد نباشیم
 
رئیس پلیس راه ایلام در پایان  با تاکید بر رعایت فاصله مجاز با خودرو های جلویی هنگام رانندگی گفت:رانندگانی که هنگام رانندگی فاصله مجاز با خودروی جلویی را حفظ نمی کنند قادر نخواهند بود در مواقع مورد نیاز سریع عکس العمل نشان دهند و ترمز کنند ، این فاصله به خاطر این است که اگر به هر دلیلی خودرو جلویی ترمز کرد و ایستاد بتواند از وقوع تصادفات جلوگیری کند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار