مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: اداره ورزش و جوانان در هردو حوزه ورزش و جوانان برای پر کردن اوقات و ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان فعالیت‌های چشمگیری انجام داده و فضاهای موجود ورزشی در اختیار فعالیت عموم مردم قرار داده است که پاسخگو مردم استان نیست و دستگاه‌های اجرائی برای همکاری در این امر باید بصورت ویژه همکاری و شرکت کنند.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 12 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار داشت: در حوزه ورزش کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که نشان از توجه وآگاهی مردم به اهمیت ورزش در زندگی روزمره است.

 

وی افزود : نگاه تعارفی هر دو وزارت یعنی وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان به موضوع سلامت جامعه بسیار ستودنی است و در اینجا فعالیت این دو اداره بسنده نیست بلکه باید دستگاه‌های اجرایی دیگر ورود پیدا کنند تا بتوانیم تأثیر بدست آمدن سلامت در کشور ببینیم.

 

حیدرزاده خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان در هردو حوزه ورزش و جوانان برای پر کردن اوقات و ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان فعالیت‌های چشمگیری انجام داده و فضاهای موجود ورزشی در اختیار فعالیت عموم مردم قرار داده است که پاسخگو مردم استان نیست و دستگاه‌های اجرائی برای همکاری در این امر باید بصورت ویژه همکاری و شرکت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار