مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرداول گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت هفت کیلومتر از راه ارتباطی سرابله به پل سیمره در بخش هلیلان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 12 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اکبر وطن دوست اظهار کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی جاده های ارتباطی مرکز شهرستان به پل سیمره عملیات تراش و روکش آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر انجام شد و این عملیات تا پایان این جاده 65 کیلومتری با توجه به نیاز ضروری به مرمت آن ادامه می یابد.
 
وی افزود: اعتبار این پروژه 22 میلیارد ریال است و برای انجام آن از دستگاه ویرتکن، یک دستگاه کامل ماشین آلات قیر پاشی، غلتک چرخ فلزی و لاستیکی استفاده شده است.
 
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول تاکید کرد: این طرح برای افزایش بهبود کیفیت تردد در پر ترددترین جاده ارتباطی این شهرستان صورت می گیرد و بدلیل ازدیاد تردد خودروهای سبک و سنگین و وجود حفره ها، ترک ها و چاله ها انجام این عملیات ضروری به نظر رسید و با مساعدت مدیران استانی و شهرستانی و تزریق اعتبارات مناسب کار اجرایی آن شروع و ادامه خواهد داشت.
 
وطن دوست یاداور شد: حدود یک کیلومتر از رمپ ورودی و خروجی راه روستایی بلاوه نیز با آسفالت سرد ساماندهی و اصلاح شد که برای اجرای طرح 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی همچنین از عملیات اصلاح هندسی تعریض قوس تراشه سنگی در مسیر راه روستایی نسار چرداول با یک دستگاه پیکو، لودر و کامیون و رفع دو نقطه حادثه خیز با اعتبار 200 میلیون ریال خبر داد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار