رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید ملکشاهی گفت: امسال با اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستای گل گل سفلی این طرح در دیگر روستاهای شهرستان نیز اجرایی می شود.
کد خبر: ۴۹۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 13 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛پیمان قاسم خانی افزود: هدف از اجرای این طرح که با مساعدت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اجرایی می شود توانمندسازی و خودکفا کردن اهالی روستاها و ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی است.
 
وی اظهار کرد: این طرح بزودی در روستای گل گل سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی اجرا و به تمامی افراد جویای کار این روستا تسهیلات 300 میلیون ریالی پرداخت می شود .
 
رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزا وجود ندارد، یادآور شد: این طرح در قالب اعتبارات ملی است و دولت به صورت جد پیگیر اجرایی شدن این طرح است.
 
قاسم خانی تاکید کرد: در اجرای موفق این طرح تسهیلات پرداختی به صورت زنجیر وار و کسب و کار های مرتبط با هم پرداخت می شود که زمینه تولید ، عرضه و فروش کالا و خدمات فراهم شود.
 
وی از دیگر برنامه های گسترده صندوق کارفرینی امید را هر روستا یک محصول ذکر کرد و گفت: در این طرح تسهیلات با توجه به ظرفیت تولید روستا در یک کالا خاص به افراد پرداخت می شود .
 
جمعیت 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام در 26 روستا و سه شهر در قالب 2 بخش مرکزی و گچی ساکن هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار