مدیرکل کمیته امداد ایلام از استقرار 57 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 13 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی در نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال در 2 مرحله و طی روزهای 23 و 24 شهریورماه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
 
به گفته وی مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز در روز چهارشنبه 19 مهرماه در محل مدارس این استان برگزار می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد ایلام از استقرار 57 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برای جمع آوری کمک های مردمی در این روز خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این تعداد پایگاه روز جمعه نیز 12 پایگاه در محل های برگزاری نماز جمعه برای حضور نمازگزاران ایلامی در این پایگاه ها در نظر گرفته شده است.
 
رضایی با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، مهر در انتظار همدلی است، تاکید کرد: کمک های دانش آموزان نیکوکار ایلامی که در محل مدارس این استان جمع آوری می شود جهت توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.
 
وی گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس، علاوه بر کمک به دانش آموزان نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و تشویق آنان در زمینه کمک به نیازمندان است.
 
مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: سال گذشته مردم نیکوکار این استان مبلغ هفت میلیارد و 370 میلیون ریال در جشن عاطفه ها به دانش آموزان و مردم نیازمند این استان کمک کردند که پیش بینی می شود امسال مردم استان حضور پرشورتری در جشن عاطفه ها داشته باشند.
 
رضایی افزود: بر اساس تمهیداتی که در نظر گرفته شده است کمک های جشن عاطفه ها پس از جمع آوری ، بلافاصله و قبل از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع می شوند.

60هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد نزدیک به 6 هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار