مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از آمادگی بیش از 5 هزار دانش‌آموزان استان برای اعزام به اردوی راهیان نور خبر داد
کد خبر: ۴۹۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 13 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانوند در جلسه قرارگاه راهیان نور بسیج دانش آموزی استان ایلام، اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزانی که از لحاظ سنی فاصله زمانی زیادی با جنگ و دفاع مقدس دارند به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنگ تحمیلی می‌تواند آنان را با فضای جنگ و جهاد در آن دوران آشنا کند و یاد شهدا و رزمندگان را در ذهن این افراد زنده نگه دارد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: دانش آموزان در این سفرهای معنوی و پربار بیشترین و بهترین استفاده را از یادمان‌ها و آثار دفاع مقدس برده و به نحو مطلوب با سختی‌ها و کمبودهای دوران جنگ آشنا شوند و از نزدیک رشادت‌ها و ایثارگری جوانان هم سن و سال خود در آن ایام را لمس کنند .

بیرانوند گفت: دانش‌آموزان باید روحیه بسیجی خود را با الگوگیری از شهدای جنگ تحمیلی تقویت کرده و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی ومذهبی گام بردارند و هر لحظه آماده دفاع از سرزمین شان باشند .

وی از آمادگی بیش از 5 هزار دانش آموزان استان برای اعزام به اردوی راهیان نور خبر داد و بر مستندسازی دل‌نوشته‌های دانش آموزان، حضور مدیران و معاونین پرورشی ادارات و مدارس در همراهی اردوی راهیان نور دانش آموزی، رعایت مسائل ایمنی، پوشش بیمه‌ای دانش آموزان و استفاده از راویان مسلط به آموزه‌های دفاع مقدس تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار