جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:در دوران جنگ تحمیلی آنچه که موجب برتری ما نسبت به دشمن تا دندان مسلح شد اخلاص و خدایی بودن رزمندگان بود.
کد خبر: ۴۹۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 14 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی شامگاه چهارشنبه در همایش آبروی محله فاز 4 و شهید هاشم منتی در مهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حالیکه از تجهیزات نظامی کافی برخوردار نبود و به صورت کامل از سوی ابرقدرت‌ها تحریم بود، با توکل و توسل به عنایات الهی و همت جوانان غیرتمند این سرزمین زیر سایه رهنمودهای امام راحل (ره) پیروز میدان شد.
 
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نبرد کنونی جمهوری اسلامی با استکبار را جنگ نرم عنوان کرد و یادآور شد: تا زمانیکه فرهنگ غنی ایثار و شهادت در ایران اسلامی همانند یک ستاره درخشان در تاریخ انقلاب می درخشد، دشمنان در جنگ نرم به نتیجه نمی رسند.
 
سرهنگ شاکرمی تاکید کرد: شهدا در راه اعتقادات پاک خود از جان خود گذشتند تا ثابت کنند عقیده و باوری که به ارزش های اسلام و انقلاب گره خورده ارزشمند تر از جان انسان هاست.
 
این مراسم باشکوه با حضور خانواده های شهدا برگزار و برنامه های مختلفی همچون اجرای مداحی ، قرائت خاطره توسط یکی از رزمندگان دفاع مقدس و بیان شعر در این همایش اجرا شد.
 
شهید هاشم منتی هشتم مردادماه سال 62 در عملیات والفجر سه به فیض عظیم شهادت نائل امد.
 
شهرستان مهران در 85 کیلومتری ایلام در دوران دفاع مقدس خط مقدم نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی بود و بیش از 6 هزار نفر از شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی در این خطه جان عزیر خود را تقدیم آرمان های نظام کردند که 250 نفر از این تعداد مهرانی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار