فرماندار دهلران با اشاره به سقف 55 درصدی بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های فعال شهرستان افزود: این شرکت ها خصوصی هستند و با بررسی ها سقف بکارگیری بومی در آنها رعایت شده است اما با توجه به جمعیت بیکار شهرستان، تلاش ها و پیگیری ها برای افزایش بکارگیری نیروهای بومی به جد در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 14 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی  شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از جوانان این شهرستان گفت: همه مسئولان تلاش می کنند تا بیشتر از سقف بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های منطقه انجام شود.
 
وی با اشاره به سقف 55 درصدی بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های فعال شهرستان افزود: این شرکت ها خصوصی هستند و با بررسی ها سقف بکارگیری بومی در آنها رعایت شده است اما با توجه به جمعیت بیکار شهرستان، تلاش ها و پیگیری ها برای افزایش بکارگیری نیروهای بومی به جد در حال پیگیری است.
 
فرماندار دهلران رفع مشکلات اشتغال و توجه به این مهم را از مطالبات جدی ذکر کرد و یادآور شد: از همه ظرفیت ها برای بومی سازی اشتغال در شرکت های شهرستان استفاده می شود ولی رعایت قانون و مقررات در این زمینه نیز باید مد نظر همه باشد.
 
موسوی تاکید کرد: پیگیری اشتغال نیروهای بومی همیشه مد نظر است و در این زمینه نهایت تلاش و پیگیری ها شده است و این روند ادامه دارد.
 
فرماندار دهلران فعالیت شرکت ها در شهرستان را گامی در جهت رفع بیکاری دانست و اضافه کرد: بخشی از نیروهای این شرکت ها فنی هستند ولی در بخش دیگر که بکارگیری حداقل 55 درصد نیروهای بومی است، همه مسئولان با برنامه ریزی و جدیت این مطالبه را عملیاتی می کنند و در شرکت های شهرستان این مهم اتفاق افتاده ولی تلاش برای افزایش این سهم نیز در دستور کار است و دنبال می شود.
 
موسوی با اشاره به سرمایه گذاری های دولت متناسب با ظرفیت ها شهرستان افزود: این سرمایه گذاری ها دهلران را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار داده و فعالیت پروژه های عمرانی و شرکت ها نشان این واقعیت است.
 
در این نشست نمایندگان جوانان نیز مسایل و موضوعات و راهکارها و پیشنهادات خود در جهت بومی سازی اشتغال و درخواست های جامعه جوان از مسئولان در راستای اشتغال در شرکت های منطقه را مطرح کردند.
 
شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام با توجه به اینکه از منابع عظیم نفت و گاز برخوردار است هم اکنون شرکت های متعددی در حال اجرای پروژه های مرتبط با این حوزه هستند که از جمله آنها مراحل اجرایی پتروشینی دهلران ، ان جی ال 3100 و ... است که در صورت بهره برداری این شهرستان را به عنوان یکی از کانون های تولید نفت و گاز در کشور تبدیل می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار