موضوعی که در این اثر هنری جلب توجه می کند این است که یکی از اعضای قبیله ی سرخپوستی گویی در حال چک کردن پیام های تلفن هوشمند خود است. در این نقاشی ویلیام پینکان یک مستعمره نشین با نگاه خود در حال واکنش نشان دادن به مرد سرخپوست است. اگر به نقاشی دقت کنید...
کد خبر: ۴۹۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 14 September 2017


تلفن هوشمند در نقاشی مربوط به ۴۰۰ سال پیش 
 
تلفن هوشمند در نقاشی مربوط به ۴۰۰ سال پیشاختصاصی «تابناک با تو»؛ یک تابلوی کشف شده ی نقاشی که در سال ۱۹۳۷ میلادی کشیده شده، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این تابلو Mr. Pynchon and the Settling of Springfield نام دارد و توسط یک نقاش ایتالیایی به نام «اوبرتو رومانو» کشیده شده و صحنه ای مربوط به قرن هفدهم را نشان می دهد.

موضوعی که در این اثر هنری جلب توجه می کند این است که یکی از اعضای قبیله ی سرخپوستی گویی در حال چک کردن پیام های تلفن هوشمند خود است. در این نقاشی ویلیام پینکان یک مستعمره نشین با نگاه خود در حال واکنش نشان دادن به مرد سرخپوست است. اگر به نقاشی دقت کنید متوجه می شوید که مرد سرخپوست درون وان حمام نشسته و در حال استفاده از تلفن هوشمند است.
 
تلفن هوشمند در نقاشی مربوط به ۴۰۰ سال پیش
 
این تصویر که صحنه ای مرتبط به ۴۰۰ سال پیش را به نمایش می کشد سؤالات زیادی را برانگیخته، آیا امکان دارد بومیان سرخپوست تلفن های هوشمند امروزی داشته باشند؟ آیا ممکن است که سفر در زمان یک موضوع واقعی باشد؟ اگر این شی ء تلفن همراه نیست پس چه چیزی می تواند باشد؟
برخی می گویند که این شی ء یک آینه است، برخی دیگر آن را یک تیغه ی آهنی و حاوی متون مقدس می دانند. به هر حال تا کنون کسی پاسخ شفافی به این سؤالات نداده است و ممکن است به آداب و رسوم های عجیب سرخپوست ها مرتبط باشد و یا سفر به زمان را امری ممکن تلقی کند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار