مدیر امور آب و فاضلاب ایلام از اجرای 2 هزار و 200 متر شبکه آب در شهر ایلام در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 16 September 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛مهندس محمد پیرباوه پور در تشریح عملکرد شش ماه این امور اظهار کرد: اجرای 2 هزار و 300 متر شبکه آب، واگذاری تعداد 1 هزار و 114 فقره انشعاب آب، واگذاری 1082 فقره انشعاب فاضلاب، تعویض 2 هزار و 34 دستگاه کنتور خراب، شستشوی مخازن ذخیره به حجم 43 هزار متر مکعب و... بخشی از عملکرد امور آب و فاضلاب شهر ایلام در این مدت است .

پیرباوه پور با اشاره به تعویض 1 هزار و 644 دستگاه کنتور خراب، افزود: تعویض این تعداد کنتور علاوه بر اینکه از هدر رفت بیش از اندازه آب و اثرهای منفی آن بر تاسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند شرایط لازم برای به کنترل درآوردن  مصرف و خدمات‌رسانی بهینه‌تر به مشترکان و شهروندان را نیز فراهم می‌کند .

وی اضافه کرد: مرئی سازی شیرآلات به تعداد 46 مورد، هم سطح سازی دریچه‌های فاضلاب به تعداد 25 مورد، استاندارد سازی 254 فقره انشعاب آب، رفع 2 هزار و 454 مورد شکستگی شبکه توزیع آب و رفع 640 مورد گرفتگی فاضلاب را انجام داده است .

مدیر امور آب و فاضلاب ایلام در خصوص انجام آزمایشات آب عنوان کرد: روزانه آزمایشاتی توسط کارشناسان آزمایشگاه از نقاط مختلف شهر انجام شده که میزان سلامت، بهداشت و بالا بودن سطح کیفی آب شرب تأیید شده است. این آزمایشات شامل آزمایشات شیمیایی آب 88 مورد، انجام آزمایشات میکروبی آب 93 مورد، انجام آزمایشات کلر باقیمانده شبکه توزیع و مخازن 52 مورد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار