مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان ایلام از رونمایی از کتاب نامه رسان مشتمل بر خاطرات یک آزاده ایلامی فردا یکشنبه 26 شهریورماه رونمایی می شود.
کد خبر: ۴۹۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 16 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حسین شکربیگی اظهار کرد: کتاب نامه رسان خاطرات یک آزاده ایلامی به نام محمود منصوری است که در عملیات والفجر 10 اسفند سال 66 به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به زندان الرشید منتقل شد.
 
وی افزود: این کتاب مشتمل بر خاطرات تمامی دوران زندگی این آزاده از کودکی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت‌های وی قبل از شروع جنگ، ازدواجش تا زمان آزادی اش به میهن اسلامی است.
 
وی افزود: رونمایی از این آثار فاخر و برجسته فردا یکشنبه 26 شهریور و با همکاری بنیاد حفظ آثار ایلام و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان و با حضور حضور ساسان ناطق نویسنده‌ کتاب، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری کشور، مسئول انتشارت سوره مهر و مسئول امور استان‌های ادبیات پایداری حوزه هنری رونمایی و نقد خواهد شد.
 
مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری ایلام تاکید کرد: ساسان ناطق نویسنده ای است که بدون تجربه جنگ و فضای مربوط به آن تقریبا تمام آثارش مربوط به جنگ است و تاکنون آثار متعددی از جمله خلیل در آتش و وقتی جنگ تمام شود، اروند ما را با خود می برد، سربازان چکمه پوش ، کشاورز و سفره جادویی و روزه عقیل چاپ ومنتشر شده است.
 
شکربیگی با بیان اینکه کتاب نامه رسان در 330 صفحه و 20 فصل توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. اضافه کرد: این برنامه ساعت 17 عصر فردا در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
 
وی ابراز امیدواری کرد چنین برنامه‌هایی بتواند به همه‌ نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگ کمک کند تا زوایای غنی ادبیات پایداری را بیشتر درک کنند و به آن بپردازند.
 
ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت و مردم این استان بیش از سه هزار شهید ، 12 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده در این راه پرافتخار تقدیم آرمان های نظام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار