رقابت های ووشو استان ایلام در رده های مختلف سنی با قهرمانی تیم ایلام به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 16 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیات ووشو استان ایلام گفت: این مسابقه ها در رشته ساندا و با شرکت 150 ووشوکار از شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، دهلران، ملکشاهی ، چرداول و مهران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری (انتخابی تیم ملی) در محل خانه ووشو ایلام برگزار شد.
 
عبدالرحمن غلامی افزود: در پایان این مسابقات و در رده بندی تیمی شهرستان ایلام مقام اول، چرداول و ایوان بطور مشترک عنوان دوم و مهران نیز مقام سوم این دور از رقابت ها را کسب کرد.
 
وی تاکید کرد: تیم ها و افزاد برتر رده های سنی مختلف به اردوی انتخابی استان جهت گزینش نهایی دعوت شده و به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.
 
رئیس هیات ووشو ایلام یادآور شد: مسابقه های ووشو بخش ساندا قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان آبان ماه 96 در استان خراسان رضوی و رقابت های رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بهمن ماه امسال در استان زنجان برگزار خواهد شد.
 
بیش از 700 نفر از جوانان و نوجوانان ایلامی هم اکنون در رشته رزمی ووشو فعالیت می کنند و سال گذشته 11 نفر از این افراد به اردوهای مختلف تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران در بخش های آقایان و بانوان دعوت شدند که بیانگر پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار