مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چرداول گفت: تعدادی از خیران و نیکوکاران تهرانی با سفر خود به چرداول 540 میلیون ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۴۹۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 17 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛خدابنده جمشیدزادی اظهار کرد: در راستای بهره گیری از توان خیران مقیم تهران هفت نفر از این افراد به مدت سه روز در این شهرستان اقامت داشته و کمک های تهیه شده توسط این گروه برای توزیع بین نیازمندان در اختیار امداد شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: میزان کمک های مالی سفر گروهی از نیکوکاران تهرانی به چرداول شامل 50 میلیون ریال بصورت نقدی، خرید 160 قلم لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر، لباسشویی، اتو، سبزی خردکن، پتو و چند قلم دیگر به ارزش 280 میلیون ریال است.
 
جمشید زادی سایر کمک های غیر نقدی این گروه را خرید دوچرخه برای چند کودک نیازمند، تهیه 800 کیلوگرم برنج برای نیازمندان، تهیه 70 بسته پوشاک و همچنین مقدار 74 کیلوگرم گوشت قرمز اعلام کرد.
 
وی افزود: همچنین در طول اقامت خیران تهرانی یک گروه پزشکی همراه آنان در روستای زردلان شهرستان چرداول استقرار یافت و مساعدت چشمگیری به افراد نیازمند صورت گرفت.
 
جمشیدزادی با بیان اینکه با حضور خیران برنامه های متعددی در این شهرستان اجرا شد، گفت: برای آشنایی این افراد با تعدادی از مجریان طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده های مددجو، از هفت طرح اشتغالزایی که توسط زنان سرپرست خانوار اجرا شده بود بازدید بعمل آمد و برای درمان تعدادی از فرزندان مجریان این طرح ها نیز قول مساعدت داده شد.
 
وی گفت: از دیگر برنامه های در مدت حضور این گروه در شهرستان چرداول توزیع اقلام خوراکی بین 400 نفر از مددجویان روستاهای محروم و همچنین دیدار با مددجویان روستاهای چال خشک و سیرکانه بود.
 
وی افزود: همچنین با حضور معاون اشتغال و خودکفایی استان ایلام از دوره آموزشی پرورش زنبورعسل با حضور 20 نفر بازدید بعمل آمد و با حضور خیران عملیات برداشت 120 کیلوگرم عسل صورت گرفت.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله بیش سه هزار 400 خانوار در قالب 9 هزار مددجوی زیر پوشش دارد که از خدمات گسترده کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار