مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: 6 گشت در این بازه زمانی و بجز روزهای تعطیل به عرضه محصولات ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان های مختلف استان نظارت می کنند که 2 گشت در شهر ایلام و چهار گشت نیز در شهرستان هایی که نمایندگی این اداره کل در آنها دایر است، به فعالیت می پردازند.
کد خبر: ۴۹۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 17 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس این اداره کل همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه اول مهر ماه را از 19 شهریورماه آغاز کرده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: 6 گشت در این بازه زمانی و بجز روزهای تعطیل به عرضه محصولات ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان های مختلف استان نظارت می کنند که 2 گشت در شهر ایلام و چهار گشت نیز در شهرستان هایی که نمایندگی این اداره کل در آنها دایر است، به فعالیت می پردازند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: بازارهای هدف این ایام با همکاری دستگاه های نظارتی سایر ارگان ها مورد رصد قرار می گیرند تا ضمن پیشگیری از بروز تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بتوانیم اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت منصفانه در اختیار شهروندان قرار گیرد و از هرگونه سوء استفاده افراد خاطی جلوگیری شود.
 
بیرانوند تاکید کرد: کارشناسان این اداره کل به همراه بازرسان سایر دستگاه ها بر نحوه عرضه لوازم التحریر ، کیف و کفش ، لباس ، شهریه مدارس ، کرایه سرویس های ایاب و ذهاب ، قیمت اقلام در بوفه مدارس نظارت خواهند کرد.
 
وی از عموم مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلفی در این ایام مراتب را به دستگاه های نطارتی اطلاع دهند در با جدیت و در سریع ترین زمان ممکن با افراد خاطی برخورد قانونی شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار