مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در این استان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت 16 میلیارد و 521 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
کد خبر: ۴۹۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 18 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: 104 پرونده در مدت یاد شده به شعب این اداره کل در شهرستان های مختلف وارد شد که پس از بررسی های صورت گرفته 83 پرونده منجر به صدور رای و مختومه شده اند.

وی افزود: شعب رسیدگی کننده در نهایت قاچاقچیان کالا و ارز را به پرداخت 16 میلیارد و 521 میلیون و 749 هزار و 243 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مهم ترین پرونده رسیدگی شده در این مدت را مربوط به کشف محموله کشمش قاچاق از یک کامیون به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در مرز بین المللی مهران عنوان کرد.

بیرانوند یادآور شد: پس از بررسی دقیق کامیون مشخص شد بر خلاف آنچه در اسناد گمرکی ارائه شده بود، محموله حاوی کشمش سیاه از مبدا کشور تاجیکستان به مقصد عراق نبوده بلکه 2 هزار و 285 کارتن 10 کیلویی از نوع کشمش زرد داخلی بود که به عنوان کالای جایگزین قصد خروج آنرا از کشور به شکل قاچاق داشته اند که در نهایت شعبه رسیدگی کننده خاطیان را به پرداخ بیش از 13 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار