درخواست پلیس راه ایلام از پیمانکاران؛
رئیس پلیس راه استان ایلام در بازدیدی به همراه استاندار ایلام از زیرساخت‌های محور ایلام - مهران در محل پل کنجانچم صورت گرفت از پیمانکاران این پروژه خواست از عملیات جدید راهسازی در این محور خودداری کنند.
کد خبر: ۴۹۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 20 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: مطالبات و خواسته ‌های پلیس ‌راه به گوش مسئولان رسیده است و ما درخواست های کارشناسی شده خود را برای ایمن سازی و تسهیل در تردد زائران به پیمانکاران این پروژه اعلام کرده ایم.
 
وی ادامه داد: از پیمانکاران پروژه راهسازی در محور ایلام مهران و ایلام - ملکشاهی - بانرحمان خواسته ایم که از انجام عملیات جدید راهسازی در این محور خودداری و فقط به تکمیل عملیات های قبلی خود تا زمان اربعین به پردازند.
 
رئیس پلیس راه ایلام نصب علائم افقی و عمودی در طول مسیر ایلام مهران را از دیگر خواسته‌های پلیس ‌راه عنوان کرد و یادآور شد: از اداره راه و شهرسازی خواسته ایم که برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در این مسیر از ایجاد هرگونه جانبی خاکی پرهیز کنند.
 
وی اضافه کرد: از اداره راه و شهرسازی خواسته ایم که در صورت یکطرفه شدن مسیر مهران به سمت ایلام در روزهای پایانی اربعین یک لاین اضطراری برای مردم روستای چرمه آب سالم و صالح آباد از دوراهی قدیم و جدید تا صالح آباد را در نظر بگیرند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار