رئیس راهور ایلام ایلام گفت: با سرویس فاقد برچسب مدارس برخورد خواهد شد
کد خبر: ۴۹۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 22 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: پلیس با سرویس‌های غیرمجاز ‌یا خودروهایی که فاقد برچسب مدارس و معاینه فنی باشند یا سرنشین اضافه سوار کنند، به شدت برخورد شده و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته علاوه بر آموزشی رانندگان سرویس‌های مدارس با رانندگان متخلف این سرویس‌ها نیز برخورد قانونی صورت گرفته است، افزود: امسال نیز این روند همچنان استمرار خواهد یافت.

ناصری با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه رانندگان حمل نقل عمومی و سرویس مدارس در دستور کار است، خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری آموزش‌وپرورش و با سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با تلفیق گشت‌های نظارت در ساعات بازگشایی و تعطیلی مدارس نسبت به کنترل سرویس‌های مدارس اقدام می‌کنیم.

رئیس راهور ایلام ادامه داد: بر اساس بند 2113 جدول جرائم راهنمایی و رانندگی انجام سرویس مدارس بدون داشتن مجوز لازم یا با وسایل نقلیه غیرمجاز در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها مبلغ 400 هزار ریال و سایر شهرستان‌های استان مبلغ 300 هزار ریال پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان‌ها و میادین اطراف مدارس مستقر می‌شوند و از رانندگان تقاضامندیم ضمن همکاری با پرسنل راهنمایی و رانندگی از توقف‌های دوبله‌ یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شوند، جدا خودداری کنند.

ناصری تصریح کرد: والدین بر سرویس فزندان خود با دقت نظارت کنند و با هرگونه تخلف به دستگاه مربوطه بخصوص پلیس راهور، انتظامی و آموزش‌وپرورش اطلاع دهند تا مشکلی پیش نیاید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار