نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» با رویکرد نقد عوامل موثر در ایجاد فقر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 23 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  این جشنواره در قالب گفت‌وگو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز با هدف حمایت و پشتیبانی از نقش خبرنگاران در تدوین سیاست‌های فقرزدایی و نیز مستندسازیِ آثار منتشر شده خبرنگاران در حوزه نقد عوامل موثر در ایجاد فقر برگزار می‌شود.
 
محورهای جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» نقد سیاست‌های غلط اجرایی در حوزه فقرزدایی با هدف دستیابی به روش‌های خلاقانه و نوین در پیشگیری و کاهش فقر، بیکاری، بزهکاری، اعتیاد، زنان بدسرپرست، طلاق، کودکان کار، حاشیه‌نشینی، معلولان و ترغیب خبرنگاران و رسانه‌ها به تولید آثار تاثیرگذار است.
 
علاقمندان می‌توانند آثار منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی همراه با فرم شرکت در جشنواره که در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و پایگاه اطلاع‌رسانی تامین ۲۴ در دسترس است، حداکثر تا تاریخ ۱۰ مهر ماه ۹۶ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
این آثار باید  به صورت فایل اسکن‌شده یا لینک منتشرشده به همراه فرم شرکت در جشنواره به آدرس poverty.journalismfestival@gmail.com ارسال شود.
 
مراسم اهدای جوایز به نفرات برگزیده و اعلام نتایج ۲۵ مهرماه، همزمان با روز جهانی فقرزدایی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، سالن ابن خلدون برگزار می‌شود.
 
این جشنواره به همت معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می‌شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار