حالا پرسپولیس به غیر از اینکه در آستانه نیمه نهایی مهاجم سرشناسش را از دست داده که دو پنجره نقل و انقالات محروم شده و البته باید نزدیک به 800 هزار یورو یعنی حدود 4میلیارد تومان بپردازد.
کد خبر: ۴۹۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 23 September 2017
پرسپولیس با محرومیت غیر منتظره ای مواجه شده است. رسانه ها به نقل از منابع رسمی از داخل فدراسیون خبر می دهند که نامه ای با مظمون محرومیت سنگین  برای پرسپولیس و مهدی طارمی به فدراسیون وصول شده است. نامه ای که در روز تعطیل ایران به فدراسیون رسیده و هنوز رویت نشده است.

به گزارش عصرایران ،براساس اخبار منتشر شده توسط رسانه ها ، کمیته اخلاق فیفا بابت آن چیزی که در نقل و انتقالات سال گذشته رخ داد و طارمی تا ترکیه رفت و به تهران برگشت 4ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده است. 

مهدی طارمی هرچند انتقالش به ریزه اسپور قطعی نشده بود و پرسپولیس هم آی تی سی او را صادر نکرده بود اما ظاهرا مدارک باشگاه ترکیه ای برای اثبات امضای قرارداد با طارمی اینقدر کامل بوده و دفاع پرسپولیس اینقدر ناقص بوده که به این شکل محروم شده اند. 

باشگاه پرسپولیس در این مدت مکاتبات زیادی در مورد پرونده طارمی با فیفا داشته است اما مشخص نیست چطور با چنین حکمی مواجه شده اند. حالا پرسپولیس به غیر از اینکه در آستانه نیمه نهایی مهاجم سرشناسش را از دست داده که دو پنجره نقل و انقالات محروم شده و البته باید نزدیک به 800 هزار یورو یعنی حدود 4میلیارد تومان بپردازد. 

محرومیتی عجیب و غریب که هنوز جزییاتش مشخص نیست . یعنی هرچند اعلام شده حکم غیرقابل برگشت است اما به دلیل عدم رویت نامه روزنه هایی امیدوار کننده برای مدیران پرسپولیس وجود دارد. 

مدیرانی که با تصمیمات اشتباهشان در فصل قبل نقل و انتقالات حالا پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بحرانی باورنکردنی مواجه کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار