رضا حسن بیگی؛
مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام از واگذاری هر میزان ظرفیت سرویس دهی مناسب به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل در استان و مرز مهران برای زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 23 September 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی  اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت استان سال گذشته در ایام اربعین حسینی برای سرویس دهی مناسب اپراتورها از جمله همراه اول و ایرانسل به زائران حسینی هفت برابر سال ماقبل ظرفیت خود خدمات ارائه کرد و کیفیت ارتباطی نیز مورد رضایت زائران و مسئولان استانی قرار گرفت.

 
وی افزود: امسال و در ایام اربعین حسینی نیز این شرکت آمادگی دارد تا به هر میزان که نیاز است سرویس دهی مناسب به همه اپراتورها در استان و مرز مهران برای زائران اربعین حسینی را تامین کند.
 
مدیرکل زیرساخت و ارتباطات ایلام تاکید کرد: در راستای توسعه ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان جهت سرویس دهی مناسب به اپراتورها و در نهایت مردم احداث پایانه فیبرنوری شهرستان مهران از سال 94 شروع بکار کرد و تا پایان آذرماه سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.
 
حسن بیگی از راه اندازی مرکز جدید دیتای زیرساخت استان با ظرفیت بالای 40 گیگابایت بر ثانیه خبر داد و اضافه کرد: عملیات اجرایی این مرکز که از سال گذشته آغاز شده است اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه نور 2 گفت: عملیات اجرایی توسعه 440 کیلومتر در فاز اول پروژه نور 2 با چهار برابر ظرفیت و در 6 مسیر ایلام - مهران، مهران - بازارچه مرزی، مهران - دهلران - ایلام - ایوان و ایلام - بدره به طول 120 کیلومتر در فاز دوم با پیشرفت 70 درصد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
 
حسن بیگی گفت: اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه های صدا و سیما در 13 نقطه استان با کلیه تجهیزات نصب و در مرحله آزمایش و تحویل و قرار دارد.
 
وی یادآور شد:مجموع اعتبارهای هزینه ای و توسعه ایی پروژه های زیرساخت ارتباطات این استان که توسط خود شرکت تامین شده تا الان 360 میلیارد ریال است.
 
به گزارش ایرنا، شرکت ارتباطات زیرساخت در استان ایلام با پنج ایستگاه پر ظرفیت انتقال رادیو ماکس، چهار پایانه فیبرنوری و 780 کیلومتر شبکه فیبر b.b، یک مرکز دیتا و یک مرکز سوییچ بین شهری به ظرفیت 24 هزار ترانک همه ارتباطات صوت، تصویر و داده استان را با داخل و خارج استان برقرار می کند.
 
شبکه فیبرنوری که بستر امن ارتباطات استان ایلام را برقرار می کند با طول 780 کیلومتر از سه مسیر ایلام به کرمانشاه، ایلام به خوزستان و ایلام به لرستان و از مسیر بین المللی پایانه مرزی مهران به عراق همه ارتباطات داخل و خارج استان را برقرار می کند. /م
ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار