سردار حسینی؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: انقلاب اسلامی برخلاف ادعای صدام بازور سرنیزه صادر نشد و اثرات ساختار نظام الهی در برهه کنونی به‌خوبی هویدا است.
کد خبر: ۴۹۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 23 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام،  اظهار کرد:توجه به جوانان، پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عوامل برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.
 
وی، بابیان اینکه اعتماد به مردم و توجه به جوانان استمرار پیروزی انقلاب اسلامی را در پی دارد، افزود: حضور جوانان شجاع، نترس و صاحب‌فکر و ایده در جنگ نبوغ و نوآوری، ایثارگری و شهادت‌طلبی، شور عاشورایی و تأثیرپذیری از مکتب عاشورایی و رهبری‌های عالمانه و معجزه گونه امام خمینی (ره)، نقش مهمی در سرنوشت جنگ داشت.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با دفاع و قدرت به‌حق خود رسید و در مبارزه با آمریکا نیز همین رویه باید وجود داشته باشد، گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، دفاعی آگاهانه و دلاورانه از کشور و دین و احیای اسلام ناب محمدی بود.
 
وی، ابراز کرد: آثار و برکات هشت سال دفاع مقدس، هم در داخل کشور و هم در دیگر کشورهای آزادیخواه جهان و منطقه به‌خوبی آشکار است و پیام انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با استعمار و استکبار جهانی به نقاط مختلف جهان صادرشده و امروز شاهد این تأثیرگذاری در نقاط مختلف جهان و منطقه هستیم.
 
سردار سید صادق حسینی، خاطرنشان کرد: آمریکا به هیچ تعهد و پیمان‌های بین‌المللی پایبند نیست و سخنان سخیف ترامپ در سازمان ملل در همین راستاست، رئیس‌جمهور آمریکا خشونت‌گرا است و زبان دیپلماسی را نمی‌داند و ایران را متهم به حمایت از تروریست می‌کند و باید گفت که دروغ‌های ترامپ شبیه دروغ‌های صدام علیه ایران اسلامی است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار