سلام امینی؛
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: : هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین برداشته شده است اما کافی نیست.
کد خبر: ۵۰۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 02 October 2017

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: :  هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین  برداشته شده است اما کافی نیست.

به گزارش تابناک ایلام،
«سلام امینی» در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام، ضمن تقدیر از استاندار سابق ایلام و خوشامد گویی به استاندار جدید، و قدردانی از اعتماد دولت به فرزندان استان، اظهار کرد: زمانی حاج‌آقای لطفی که نماینده ایلام در مجلس بودند فرموده بودند ایلام به محل آموزش خلبانان عراقی تبدیل شده است ، که بیانگر این است که ایلام نقش خود را به خوبی هم در خط مقدم و هم در پشت جبهه ایفا کرد، وامروز شایشته‌ی گام‌های بزرگ است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین، گفت: ما در استان ایلام و مخصوصا در مهران در ایام اربعین شاهد حضور 3 میلیون نفر زائر هستیم و با استعانت از خدواند و همت مردم و زحمت مسئولان سربلند بوده‌ایم و در آینده نیز سربلند خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با تاکید بر اینکه اربعین مشکل استان ایلام نیست بلکه آبروی کشوراست و از همه‌ی مدیران کل می‌خواهیم استاندار جدید را یاری کنند که این فریضه‌ی بزرگ که فرج بزرگی است به خوبی برگزار شود، تاکید کرد:  هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین  برداشته شده است اما کافی نیست.

امینی گفت: در بحث راه‌ها حدود300 میلیارد تومان قرارداد بسته شده، اما به صورت اضطراری به 50 میلیارد  تومان تا اربعین نیاز داریم، که نگاه ویژه‌ی دولت را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: یقین دارم مردم مهران و شهرهای مرتبط خانه‌های خود را در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهند اما کم‌لطفی‌هایی هم در حق مردم ایلام می‌شود که انتظار داریم صدا و سیمای مرکز ایلام واقعیت‌های اجتماعی موجود استان ایلام را بیان کنند.

نماینده ایلام در مجلس گفت: هر چند بستر دو راه ورودی قلاجه و حمیل فراهم است اما مرمت و بهسازی مسیرهای ایلام – صالح‌آباد مهران و ملکشاهی مهران نیازمند تزریق اعتبار است.

امینی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما بیکاری جوانان اما وجود  90 درصد واحدهای هیدورکربنی و فاز دوم سروک و چنگوله، سامانه گرمسیری، خط راه آهن و موارد دیگری از این قبیل نوید بخش حل این مسئله‌ی اساسی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار