سخنگوی شورای سیاستگذارای اصلاح طلبان؛
اگرچه با حکمی که امروز سلیمانی دشتکی برای سرپرستی معاونت امور عمرانی استانداری صادر نمود ،می توان ساختگی ،هدفمند وفاقد مبنا بودن این شایعات را به اثبات رسانید اما صحبتهای سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان نیز حکایت از بی اساس بودن این شایعات دارد.
کد خبر: ۵۰۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 04 October 2017
تابناک ایلام ::از ماهها پیش که موضوع تغییر استاندار ایلام در فضای رسانه ای ومجازی استان کلید خورده است ،همواره نوک حملات هواداران وحامیان محمدرضا مروارید استاندار پیشین ایلام متوجه جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و همچنین نماینده اصلاح طلب استان شده است.
 
برخی از منتقدین که اتفاقا در جای جای گروههای تلگرامی می توان ردی از آنها یافت ،سعی دارند به هر ترتیبی که شده علیرغم پایان یافتن بحث استاندار ایلام ،مقوله گرو کشی اعضای شورا که عمدتا از همفکران وهم مسلکان سیاسی آنان می باشند،در فضای مجازی ورسانه ای استان زنده نگه داشته شود.
 
آنان براین باورند که موضوع تغییر استاندار ایلام بدنبال بی توجهی استاندار پیشین به سهم خواهی های مدیریتی آنان رقم خورده است ،اخیرا نیز پس از پایان ماموریت مراورید ومعرفی استاندار جدید ،این گروه بیکارننشسته و مدام بر ادعای خود مبنی بر تلاشهای اعضای شورا برای تصدی برخی از مناصب مدیریتی استان اصرار  دارند.
 
روزگذشته نیز فضای رسانه ای استان متاثر از شایعاتی که منتقدین سیاستهای شورای سیاستگذاری وشخص دکتر جلال میرزایی به آن دامن می زنند ،شاهد انتشار اخباری مبنی بر تلاش این گروه برای قالب نمودن افراد  مورد نظر خود برای  مصادری نظیر معاونتهای سیاسی و عمرانی به استاندار جدید بودیم .
 
اگرچه با حکمی که امروز سلیمانی دشتکی برای سرپرستی معاونت امور عمرانی استانداری صادر نمود ،می توان ساختگی ،هدفمند وفاقد مبنا بودن این شایعات را به اثبات رسانید، اما صحبتهای سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان نیز حکایت از بی اساس بودن این شایعات دارد.
 
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با رد هر گونه ادعایی در خصوص پیشنهاد گزینه های معاونت استانداری، مدیر کل و فرماندار به استانداران قدیم و جدید ایلام به خبرنگار ما گفت: از چند ماه پیش در خصوص تعدادی از مدیران استان از جمله برخی معاونین استاندار، چند مورد از فرمانداران، روسا و  یا مدیران کل مذاکراتی با استاندار قبلی شده بود، اما با تغییر صورت گرفته در استانداری ایلام تا کنون شورای سیاستگذاری هیچ نشست و یا مذاکره ای با آقای سیمانی دشتکی در خصوص انتصابات و مدیران آینده استان نداشته و صراحتا اینگونه شایعات را تکذیب می نمائیم.

دکتر جواد شرف خانی در ادامه گفت: آقای سلیمانی دارای یک دوره سابقه استانداری و با عملکرد مناسب بوده است و با توجه به تجاربی که دارند،قطعا تغییرات را مد نظر خواهند داشت.

وی ادامه داد:  شورای سیاستگذاری قصد دخالت در این زمینه را ندارد اما در صورتی که استاندار محترم به عنوان عالیترین مدیر نظام در استان اعلام نمایند، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام بعنوان یک نهاد موثر حتما در حد توان یار و کمک کار استاندار برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان خواهد بود.

شرف خانی در خصوص اخبار منتشره اخیر گفت: ما حتی در مذاکرات صورت گرفته با استاندار قبلی هم به مصادیق ورود نکردیم و سعی می کردیم نظر مشورتی آنهم در خصوص عملکرد مدیران استان ارائه شود.

وی در ادامه گفت: برخی از کسانی که اخیرا برای مناصبی در رسانه ها مطرح شده اند ، از این موضوع بی اطلاع بوده و خبر آنرا در رسانه ها خوانده اند و به نظرم ادامه این روند میتواند به سرمایه های اجتماعی ما آسیب وارد کند .

این فعال سیاسی گفت :  رسانه ها باید بصورت حرفه ای و ضمن رعایت اخلاق رسانه و حفظ شان و جایگاه افراد به این مسائل بپردازند و تقاضا داریم که فضای مدیریتی استان را با نشر اخبار غیر موثق ملتهب ننمایند و سرمایه های انسانی استان را به این راحتی در فضای رسانه مطرح ننمایند.

شرف خانی در پایان گفت: دولت خواست و مطالبه مردم را در ایام انتخابات به خوبی شنید و استاندار محترم هم با داشتن تجارب کافی مدیریتی و سابقه فعالیت حزبی اصلاح طلبی حتما تغییرات مثبتی را در جهت توسعه همه جانبه استان اعمال خواهند کرد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
قابل توجه استاندار محترم لطفا سازمان میراث فرهنگی .صنایع دستی و گردشگری استان را دریابید که با داشتن مدیری بی عرضه و اقتدار و غیر همو با سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید و کارشناسانی بیسواد و همه کاره این سازمان را به ویرانه ای تبدیل نموده اند خواهشا در اولویت تغییر قرار دهید .....
زاگرس نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
لطفا فکری به حال دانشگاه علوم پزشکی بکنید که اوصاع نابسامانی دارد و مدیریت ان فقط با وعده وعید و البته پایمال نمودن حق دیگران و پرداختن به منافع شخصی سکان دار است. میزان رصایتمندی از ایشان بسیار پایین است.
متاسفانه به هر قیمتی صندلی خود را حفط میکند. نمونه بارز ان انتصاب معاونین جدید و فرمایشی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار