نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت: حمایت و پشتیبانی از استاندار جدید مهندس قاسم سلیمانی برای توسعه استان ایلام ضروری است چرا که استان ایلام دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل از قبیل ذخایر نفت و گاز و معادن است و تاکنون از این سرمایه عظیم و خدادادی کمتر بهره‌مند بوده است.
کد خبر: ۵۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 06 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی پس از چهار دهه  تاریخ سیاسی خود در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و رژیم آمریکا در اوج ضعف و ناکامی قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جریان وهابیت و عناصر خبیث و جنایتکار تکفیری که با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی مالی آل‌سعود به وجود آمد این پدیده زشت و ناروا در اوج بیداری اسلامی برای شکست جبهه مقاومت و سد راه حرکت کوبنده اسلامی در منطقه و جهان اسلام با فریب و نیرنگ برای ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی در منطقه حساس خاورمیانه سازماندهی شد و توانست استعدادها وظرفیت‌های عظیمی از کشورهای اسلامی به هدر دهد.

 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود حمایت از استاندار جدید ایلام یک وظیفه ملی اسلامی و یک ضرورت در شرایط حساس کنونی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حمایت و پشتیبانی از استاندار جدید مهندس قاسم سلیمانی برای توسعه استان ایلام ضروری است چرا که استان ایلام دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل از قبیل ذخایر نفت و گاز و معادن است و تاکنون از این سرمایه عظیم و خدادادی کمتر بهره‌مند بوده است.

وی ادامه داد: ایلام در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد که استاندار جدید با همت و توانمندی که دارند قطعا با حمایت نهادها و ارگان‌ها و بخش‌های خصوصی و مردم می‌توانیم در آینده شاهد یک تحول عظیم اقتصادی در بخش‌های مختلف باشیم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بنده از نهادهای سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج)، دستگاه‌های قضایی و بازاریان محترم، اقشار مختلف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عشایر غیور، مرزبانان عزیز تقاضامندم همه با تامل تفاهم و همدلی استاندار جدید را حمایت کنند تا مشکلات عظیم مثل بیکاری جوانان و تعطیلی بنگاه‌های تولیدی برطرف شود.

 لطفی تصریح کرد: همه‌پرسی در کردستان عراق آغاز یک توطئه جدید علیه همه کشورهای همسایه عراق و از جمله ایران است، ایران قدرتمند هرگز اجازه تاسیس رژیم صهیونیستی  دیگری در مرزهای خود را نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تجزیه‌طلبی و اختلافات قومی و مذهبی سیاست راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران پس از شکست داعش است.

وی ادامه داد: همه‌پرسی جدایی غیر قانونی کردستان از کشور عراق هدیه آمریکا به بارزانی برای جبران شکست داعش و حامیان عربی، عبری و غربی در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا از اینکه داعش شکست خورد به شدت نگران و عصبانی هستند و به دنبال تجزیه پروژه منطقه هستند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار